Δοκίμασε να απομακρύνεις τα καρβουνάκια από τις θήκες τους (προσωρινά) και γύρνα το μοτέρ να δεις αν ακούγονται τα ρουλεμάν (αν είναι δυνατόν ξαναβάλε το μοτέρ πάνω στον ιμάντα + τροχαλία και γύρνα το και αυτό γιατί αν το γυρίσεις απλός με το χέρι ίσως να μην ακούγεται αλλά τοποθετώντας το στην θέση του και τεντωμένο με τον ιμάντα να ακούγεται εκεί.)
Αλλάζουν αλλά θα χρειαστείς εξολκέα για να βγάλεις την εμπρός τροχαλία του άξονα . και ίσως και άλλον εξολκέα για τα ρουλεμάν (ο οποίος να είναι πιο μακρύς)
Γύρνα και το τύμπανο του κάδου (έχει και εκεί ρουλεμάν ) μήπως ακούγονται εκείνα.
Υπάρχει περίπτωση να σου άλλαξαν τα καρβουνάκια πριν σου δώσουν το μοτέρ και να μην έχουν στρώσει ?
Για τα ρουλεμάν κάνε αυτό που είπε ο φίλος μας ο Πέτρος απομακρύνοντας τα καρβουνάκια , τώρα αν χρειάζονται όντως αλλαγή όσο πιο μικρή διάμετρο έχει η τροχαλία , τόσο πιο δύσκολα βγαίνει αν σε ζορίσει πήγαινε σε μηχανουργείο να τη βγάλουν με πρέσα και αφού αλλάξεις τα ρουλεμάν να ξαναμπεί η τροχαλία με πρέσα υπάρχουν κάποια μοτέρ που ο άξονας λεπταίνει αρκετά κοντά στην τροχαλία και αν τον ζορίσεις μπορεί να στραβώσει
Μήπως και το μοτέρ που βρήκε δεν είναι ίδιο με του κατασκευαστή?
Καλησπέρα σε όλους.
Το μοτέρ που μου έδωσε είναι διαφορετικό γιατί ο ρώτοράς του δεν ταίριαζε στο δικό μου (έτσι μου είπε).
Το παλιό μοτέρ δεν μου το έδωσε - θα το πάρω όμως το Σάββατο.
Στο τηλέφωνο μου είπε και αυτός ότι επειδή έβαλε τα δικά μου καρβουνάκια (που ήταν καινούρια)
μπορεί ο θόρυβος να έρχεται από εκεί. Έχουμε βάλει όμως πάνω από 6-7 πλύσεις και δεν έχουν στρώσει.
Θα κάνω την δοκιμή βγάζοντας τα καρβουνάκια (θα μου λυθεί και η απορία αν είναι τα δικά μου επάνω)
και θα δω εάν είναι τα ρουλεμάν.
Τελικά αυτά είναι φθηνά; Ή να του το πάω πίσω να βρούμε άλλο μοτερ;
Τα ρουλεμάν πρέπει να κοστίζουν και τα δύο λιγότερο από 10 ευρώ , αν χρειαστεί να τα αλλάξετε δες να είναι σαν τα παλιά τα περισσότερα μοτέρ αυτού του τύπου φοράνε τα 6203 ZΖ C3 (τοC3 είναι βασικό αν υπήρχε να βάλεις το ίδιο)
Αλλά ακουγόταν νομίζω πιο έντονα ο θόρυβος από τα καρβουνάκια ,αν το έχεις φυσικά μπροστά σου είναι πιο εύκολο να το εντοπίσεις
Τώρα για το μοτέρ καλύτερα να είναι το ίδιο ή να ταιριάζουν τα βόλτ και οι στροφές τους και φυσικά η διάμετρος τροχαλίας
Φυσικά και αυτό , αν βγάζει ίδια ωμ λογικά τότε θα βγάζει και ίδια AC βολτ στις ίδιες στροφές , άλλωστε στο γκρουπ BSH δύο ή τρεις προμηθευτές μοτέρ είναι σε όλη την Ευρώπη
Φυσικά πολύ καλλίτερο να μπει το ίδιο ακριβώς μοτέρ
Το C3 σημαίνει μεγαλύτερης αντοχής σωστά;
Πάντως σήμερα έγινε κάτι παράξενο:
Στην διάρκεια του στυψίματος -λογικά- το πλυντήριο έφυγε από την θέση του! Ουσιαστικά έστριψε κατά περίπου 15 μοίρες κατά την φορά του ρολογιού! έκανα εγώ κάτι λάθος στην τοποθέτηση; Το μοτέρ είναι διαφορετικό και κάναμε το πλυντήριο ιπτάμενο δίσκο ( λάθος rpm ) ;
Το C3 σημαίνει μεγαλύτερες ανοχές (διάκενα) μεταξύ των κινούμενων μερών ώστε λόγω των πολλών στροφών να μη σφίξουν τα ρουλεμάν από την άνοδο θερμοκρασίας , όταν στύβουν ξεκινάνε από 10000 και φτάνουν και τις 14000 στροφές ανά λεπτό και ίσως πιο πάνω (εννοούμε στον άξονα του κινητήρα)
Να δεις αν είναι καλά αλφαδιασμένο και αφού γίνει αυτό ρύθμισε τα πόδια να μην κουτσαίνει το πλυντήριο ούτε μισό χιλιοστό και μετά να σφίξης τα 4 κόντρα παξιμάδια στα πόδια ούτως ώστε να μη χαθεί η ρέγουλα ,η ρύθμιση να γίνει στην τελική θέση που λειτουργεί το πλυντήριο διότι αν το δάπεδο είναι στραβό λίγο πιο πέραθα κουτσαίνει πάλι
Όσο για παραπάνω στροφές μπορεί να έχει είτε από διαφορετική σε διάμετρο τροχαλία , είτε από διαφορετικό κινητήρα
Καλλίτερα να πάς πίσω το μοτέρ πίσω για σύγκριση με το παλιό διότι αν συμβαίνει αυτό σίγουρα θα σου κάνει ζημιά κάποια στιγμή , και αν είναι διαφορετικό στα χαρακτηριστικά που αναφέραμε ,γνώμη μου είναι να μην το κρατήσεις , ζήτησε ένα ίδιο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο
Εξάλλου θα έπρεπε να το λύσεις λόγω του σαματά που κάνει
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 18-07-14 στις 01:38