Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    40

    Προεπιλογή

    Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Ε εντάξει βρε συ δε ξέρω τι γεφύρωσε, δε νομίζω να τα γεφύρωσε όλα μαζι γιατί πάνω στο εξάρτημα έλεγε: Ν, L και C. Επίσης δεν ήμουν μπροστά εκείνη την ώρα. Έχει φτιάξει άλλα πράγματα, ξέρει κάποια πράγματα αλλά ίσως να ήταν η άτυχη στιγμή (δεν είχε και το σχεδιάγραμμα που βλέπουμε εμείς τώρα...)

    Το θέμα είναι ότι δε κατάλαβα, τελικά έπρεπε να ανάβει η πλακέτα αν είναι στον αέρα και τα 3 καλώδια του Door S/W? Γιατί προσπαθώ να δω αν δουλεύει η πλακέτα και προς το παρόν δεν ανάβει αλλά δε ξέρω αν φταίει η πλακέτα, ή το ότι λείπει ο διακόπτης της πόρτας. Ο διακόπτης της πόρτας δηλαδή λειτουργεί ως εξής: ( ; ) Δίνοντας τάση στο BLK από πάνω αλλάζει η κατάσταση της επαφής C του διακόπτη; Άρα καταλαβαίνει ότι κλείδωσε επειδή γειώνει το C μέσω του BLU που έρχεται από το noise filter? Λίγο κουλό μου φαίνεται (Τα χρώματα ήταν λίγο περίεργα. Δηλαδή στο L του door S/W είχε μπλε ενώ στο N μαύρο, αλλά οκ δεν είναι ηλεκτρολογικό προφανώς για αυτό τα έχει όπως τους βόλευε)

    Μου φαίνεται θα πρέπει να επικεντρωθούμε στην πλακέτα και όχι στο ότι λείπει ο διακόπτης γιατί μόλις θυμήθηκα πως παλαιότερα είχα δοκιμάσει να τον ξεσυνδέσω και να δω πως θα συμπεριφερθεί, και το πλυντήριο άναβε κανονικά. Βέβαια στη μία προσπάθεια ξεσύνδεσα το άσπρο που πάει στο C και στην άλλη προσπάθεια την φύσα με τη φάση/ουδέτερο. Αλλά δε θυμάμαι να τα έβγαλα όλα ταυτόχρονα όπως είναι τώρα.

    Δε βλέπω πουθενά ασφάλεια όμως, τουλάχιστον στην πλακέτα δεν υπάρχει. Ίσως είναι εκτός πλακέτας κάπου εσωτερικά του πλυντηρίου και δεν την είδα.

    *Edit: Εξακολουθώ να μην βρίσκω ασφάλεια. Βλέπω το αντιπαρασιτικό και είναι πάνω στα σασί βιδωμένο στο πίσω μέρος που μπαίνει το καλώδιο τροφοδοσίας κι από εκεί βγαίνουν άλλα καλώδια που πάνε παραπέρα προς πλακέτα κλπ. Το ότι έχει δύο σχεδιαγραμματακια το ένα με ασφάλεια και το άλλο χωρίς, μηπως σημαίνει πως μπορεί να υπάρχει ή μπορεί να λείπει;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη .::Nikos::. : 12-07-14 στις 23:37

  2. #2
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Στο σχέδιο που δείχνει ένα μετασχηματιστή έχει και αυτός ασφάλεια ενσωματωμένη βγάλε Φώτο και την υπόλοιπη πλακέτα
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    • Τύπος Αρχείου: jpg 1.jpg (65,5 KB, 112 εμφανίσεις)

  3. #3
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Η R57 παίρνει εντολή από το IC4 και οδηγεί το Triac ,υπάρχει περίπτωση να σου έχει κάνει και εκεί ζημιά


  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από .::Nikos::. Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι δε κατάλαβα, τελικά έπρεπε να ανάβει η πλακέτα αν είναι στον αέρα και τα 3 καλώδια του Door S/W? Γιατί προσπαθώ να δω αν δουλεύει η πλακέτα και προς το παρόν δεν ανάβει αλλά δε ξέρω αν φταίει η πλακέτα, ή το ότι λείπει ο διακόπτης της πόρτας.
    Λογικά πρέπει να ανάβει η πλακέτα ανεξάρτητα από τον διακόπτη (ο διακόπτης είναι δευτερεύον για Power )

    Έλεγξε αυτό που σου είπαν στο #6 (μετασχηματιστής) απλά δες αν έχει συνέχεια .(από τα 2 συγκεκριμένα πόδια του μετασχηματιστή)

    *Edit: Εξακολουθώ να μην βρίσκω ασφάλεια. Βλέπω το αντιπαρασιτικό και είναι πάνω στα σασί βιδωμένο στο πίσω μέρος που μπαίνει το καλώδιο τροφοδοσίας κι από εκεί βγαίνουν άλλα καλώδια που πάνε παραπέρα προς πλακέτα κλπ. Το ότι έχει δύο σχεδιαγραμματακια το ένα με ασφάλεια και το άλλο χωρίς, μηπως σημαίνει πως μπορεί να υπάρχει ή μπορεί να λείπει;
    Μπορεί να εννοεί ασφάλεια του πίνακα (παρόλο που το δείχνει δήθεν πάνω στο φις της συσκευής ) άλλωστε 20Α ασφάλεια πάνω στην συσκευή θα ήταν κουλό?

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    40

    Προεπιλογή

    Κώστα, μακάρι να είναι μέχρι το IC4 η ζημιά. Κάτι μου λέει ότι θα κλαίω και τον μΕ γιατί νομίζω πως θα πρεπε τουλάχιστον να ανάβει.

    Όσο για την ασφάλεια στον μ/σ, δε ξέρω αν έχει ασφάλεια μέσα πουθενά αλλά μέτρησα τάσεις. Τα 230V κανονικά φτάνουν στο πρωτεύον και βγάζει 11V στο δευτερεύον. Μετά όμως στην ανόρθωση βλέπω κάτι περίεργο. Στην είσοδο της μετράω περίπου 2V ενώ στην έξοδο 28V!
    Όπως είναι πάνω στην πλακέτα ο μ/σ βλέπω σχεδόν βραχυκύκλωμα στο δευτερεύον (2Ω μόνο) Είναι φυσιολογικό; Πάντως με βάση τα χαρακτηριστικά του 11VDC που βγάζει μια χαρά φαίνεται. Άρα ίσως φταίει που είναι πάνω στην πλακέτα και δεν τον έβγαλα.

    Εντομεταξύ βρήκα 2 βραχυκυκλωμένες διόδους σε 2 ρελέ και τις άλλαξα (D20 και D21). O C23 που είναι παρέα με το TRIAC5 που τσουρουφλίστηκε, παίζει να έχει καεί κι αυτός έτσι; Αλλά πως θα το διαπιστώσω; Ένα απλό πολύμετρο έχω ο κακομοίρης.
    Επίσης όσο είχα συνδεδεμένη την πλακέτα και μέτραγα, μόλις πήγα να την ξεσυνδέσω διαπίστωσα πως το transistor TR14 ζεμάταγε (στο σχήμα μετά την ανόρθωση που πάει για τροφοδοσία στον μΕ) Δε ξέρω αν θα πρεπε ωστόσο τα γύρω γύρω από αυτό πλαστικά είναι μαυρισμένα άρα αυτό θα δούλευε έτσι χρόνια έτσι;

    Πέτρο, μάλλον θα εννοεί ότι πρέπει να έχει 20Α ασφάλεια στην παροχή, γιατί εγώ και σήμερα με το φως της ημέρας δεν βρήκα ασφάλεια πουθενά.

    Σας ευχαριστώ πολύ που ασχολείστε.

    (βάζω και φωτό. Είναι 2 πλακέτες ενωμένες με 2 καλωδιοταινίες.)
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    • Τύπος Αρχείου: jpg 2.jpg (158,1 KB, 30 εμφανίσεις)
    • Τύπος Αρχείου: jpg 1.jpg (160,6 KB, 28 εμφανίσεις)
    • Τύπος Αρχείου: jpg 3.jpg (159,0 KB, 24 εμφανίσεις)
    • Τύπος Αρχείου: jpg 4.jpg (161,1 KB, 20 εμφανίσεις)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη .::Nikos::. : 13-07-14 στις 15:30

  6. #6
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Πιθανό ο μετασχηματιστής στο δευτερεύον σου δείχνει λίγα ωμ διότι έχει λίγες σπείρες στα 12 βολτ που βγάζει περίπου

    Tο TR14 μαζί με τη ζένερ υποβιβάζουν και σταθεροποιούνε να το πω απλά τα 12 και πλέον βόλτ σε 5 βολτ τώρα αν υπάρχουν βραχυκυκλωμένα και άλλα στοιχεία στην έξοδό του (5 βολτ DC) μπορεί και να καταστραφεί από την υπερθέρμανση

    Tο θέμα είναι ότι επειδή βρήκες βραχυκυκλωμένα διοδάκια ενισχύει του φόβους μου ότι δηλαδή πέρασαν 230 βολτ AC στο κύκλωματων 12 βολτ DC DC
    Κάτι που σημαίνει πολύ πιθανό να σου έχει καταστρέψει πολλά εξαρτήματα ακόμη και από τι 2 πλακέτες


    Και από ότι δείχνουν στο σχέδιο το Lτων 230 βολτ είναι ήδη κοινό με το+12 βολτ που σημαίνει μη βασίζεσαι και ακουμπάς σε κανένα σημείο της πλακέτας ,να θεωρείς ότι παντού έχει 230 βολτ


    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 13-07-14 στις 17:42

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    40

    Προεπιλογή

    Βρε καλά ο μετασχηματιστής, όμως εκεί στην ανόρθωση που μέτρησα δεν ήταν κουλό αυτό που είδα; Στην είσοδο τις γέφυρας δε θα πρεπε να έχει τα 11VAC του μετασχηματιστή;

    Ότι πέρασε 230 εκεί που δεν έπρεπε το θεωρώ σίγουρο, αλλά ήλπιζα να φαινόταν οπτικά η ζημιά. Με τέτοια τάση σε τσιπάκια, τρανσιστορ κλπ δε θα πρεπε να φαινόταν με το μάτι; (πχ καμιά τρύπα σε κάνα τσιπακι; )
    Μην ανησυχείς έχω υπόψιν μου ότι στην πλακέτα έχω 230 και δεν ακουμπάω πουθενά καλού κακού.


    Edit: ωραία τώρα βραχυκύκλωσα κι εγώ. Μόλις τώρα συνειδητοποίησα ότι η γέφυρα ανόρθωσης που κοίταζα δεν είναι για την τάση από τον μετασχηματιστή. Οι διοδοι που έχει δίπλα στο Trans είναι χύμα πάνω στην πλακέτα, ενώ έχει και αλλού ανόρθωση που δε ξέρω γιατί γίνεται. Κάτι για motor control λέει πάντως, άρα δε με αφορά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη .::Nikos::. : 13-07-14 στις 18:33

  8. #8
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή


    Η γέφυρα ανόρθωσης είναι D16-D19

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    40

    Προεπιλογή

    πφφ μια χαρά τάση φέρνει στον μικροελεγκτη, αλλά γιατί δε ξεκινάει
    Αυτά τα B1, Β2 τι είναι;
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

Παρόμοια Θέματα

  1. Πρόβλημα Πλακέτας διαδρόμου
    από panpanta στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-01-14, 01:19
  2. [Daewoo] Επισκευή πλακέτας πλυντηρίου.
    από d.r soutras στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-10-13, 17:03
  3. Επισκευή πλακέτας
    από αντωνης147 στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-12-11, 16:22
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-09-11, 12:07
  5. Επιδιόρθωση πλακέτας PCB
    από costasv στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-12-10, 01:20

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας