Η τιμη ειναι 110€, εδω θεσσαλονικη ρωτησα και το εχουν 79€, τόσο μεγαλες διαφορες?
Δηλαδή θα βγαλει ο μαστορας απο την δουλεια θα βγαλει και απο τα υλικα.
Μαλλον δεν λεει να κανω κατι γιατι δεν νομιζω να συμφερει, καλυτερα η αγορα καινουργιου.
Η τιμη ειναι 110€, εδω θεσσαλονικη ρωτησα και το εχουν 79€, τόσο μεγαλες διαφορες?
Δηλαδή θα βγαλει ο μαστορας απο την δουλεια θα βγαλει και απο τα υλικα.
Μαλλον δεν λεει να κανω κατι γιατι δεν νομιζω να συμφερει, καλυτερα η αγορα καινουργιου.
Καλησπερα, επανερχομαι μετα απο αρκετο καιρο για το εν λογω ψυγειο. Εντελως πειραματικα βρηκα ενα μοτερ για r134a (καπου διαβασα στο διαδυκτιο οτι μπορει να μπει στην θεση του r600a) το τοποθετησα, αγορασα και φρεον αλλα μπορει να μου πει καποιος ποσο φρεον πρεπει να βαλω? Για το r600a το ψυγειο γραφει 75 γρ. ή μπορω απο τις πιεσεις να υπολογισω? Ευχαριστω, καθε βοηθεια ευπροσδεκτη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dimitris1964 : 26-05-15 στις 21:49