τουλαχιστον εγω βρηκα το προλημα οχι καποιοι αλλοι που παιζουν με αντιστασεις αναπτηρες και ομομετρο για να οπλισει ο θερμαστατης θελει ρευμα και οχι αναπτηρες δεν ειμαστε νερωνες
τουλαχιστον εγω βρηκα το προλημα οχι καποιοι αλλοι που παιζουν με αντιστασεις αναπτηρες και ομομετρο για να οπλισει ο θερμαστατης θελει ρευμα και οχι αναπτηρες δεν ειμαστε νερωνες
το πληντυριο ολα οκ. τωρα χαλασε η ηλεκτρικη μια bosch logo εκει που δουλευε κανει ενα γκουπ και σταματησε την ελυσα και η μηχανη της καιει τωρα που την εβαλα κατω απο το αιρ κοντισιον κρυωσε και δουλευει 5 λεπτα μετα ξανα γκουπ σταματησε
Καλά έκανες και άνοιξες νέο θέμα.
Θα πρ;oτεινα κάποιος admin να σβήσει το #9 και αυτό, για να μην συνεχιστεί η κουβέντα και εδώ.
πες τε μου τι πιο απλο να μετρησουμε τον θερμοστατη πανω στην συσκευη αν κοβει αρχη λειτουργιας ο θερμοστατης εχει δυο επαφες η μια παει στο ρευμα και η αλλη στην αντισταση αυτη που κοβει οταν φτασει στην θερμοκρασια που ειναι σεταρισμενος επισης ακουμπαει πανω στην αντισταση και οχι σε "ρεσο"" η αναπτηρες>>>> αν ηταν ετσι τοτε για ναμετραμε εαν ενα μοτερ ειναι καμμενο να το λυνουμε και να γυρναμε τον ροτορα με το χερι να δουμε εαν βγαζει ρευμα 'η ακομα καλυτεραγια να δουμε εαν ενα ρελε οπλιζει το καμε με αναπτηρα ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΑΣΗ γιατι τα βιβλια γραφουνε οτι χρησιμοποιουμε αναπτηρες σπιρτα και μολοτοφ ευχαριστω για τα σχολια σας