Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 19 από 19
  1. #11

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μανόλης
    Εγγραφή
    Apr 2009
    Περιοχή
    Αττική
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για το σύνδεσμο.
    Από μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα είναι δυσεύρετο, mouser, farnell δεν το έχουν αλλά εάν γίνομαι μάντης καλών, πρέπει να έχει αντικατασταθεί...βλέπω το BTB16-600Series να έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτό και βρίσκεται και από Ελλάδα...συγκεκριμένα βρίσκω το btb16-600BW που είναι non insulated, ευαισθησίας 50mA & snuberless.

    Datasheet ST BTB15 600BCE = http://www.alldatasheet.com/datashee...IER/BTB15.html
    Datasheet ST BTB16 600Series = http://pdf.datasheetcatalog.com/data...onics/7471.pdf

  2. #12

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μανόλης
    Εγγραφή
    Apr 2009
    Περιοχή
    Αττική
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Επανέρχομαι.
    Καθυστέρησα λόγω ανταλλακτικών.
    Λοιπόν το BTB15 600BCE αντικαταστάθηκε από ΒΤΒ16-600BW.
    Πάνω στην πλακέτα βρήκα ένα Motorolla TDA1085C, το οποίο είναι ένας universal motor speed controller. Αυτός έχει καταργηθεί αλλά κατάφερα και βρήκα δύο κομμάτια μετά από μακρόν αναμονής. Τον έβαλα πάνω στην πλακέτα με βάση για εύκολο ξεκούμπωμα.
    Με την ευκαιρία, άλλαξα το ρελέ της πλακέτας και έκανα ένα "σκούπισμα" όλων των πυκνωτών της πλακέτας. Δεν ήταν μεγάλο το συνολικό κόστος...να πω κανένα 15-20άρι με όλα μέσα συν το κόστος μεταφορικών.

    Παρόλα ταύτα το στίψιμο δεν επανήλθε...

    Σκέφτομαι πως να πορευτώ, να είναι το θέμα από τα καρβουνάκια; Κάποιες στιγμές την ώρα που δουλεύει, αρπάζει στιγμιαία, μιλάμε για κλάσμα του δευτερολέπτου, και αμέσως κόβει. Ακούς δηλαδή ένα κλακ και κάνει ένα απότομο σπιν το οποίο καλμάρει μέσα σε κλάσμα του δευτερολέπτου.
    Να είναι το πρόβλημα από τον χρονοδιακόπτη...αυτό το αφήνω τελευταίο και δεν το σκέπτομαι προς το παρόν.

  3. #13

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.648

    Προεπιλογή

    στο #7 ανάφερες (χθες σε προσπάθειες την ώρα που κούνησα καλώδιο του ποτενσιόμετρου έδωσε εντολή και λειτούργησε κανονικά.) λέω μήπως πέραν της τακτοποίησης με πλακέτα είναι και το παραπάνω πρόβλημα μέσα? Στο καλώδιο ποτενσιόμετρου το τακτοποίησες?

  4. #14

    Προεπιλογή

    Το μοτέρ έχει πίσω ένα πηνίο μικρο το λένε ταχογεννητρια ΤΚ μέτρησε την, και τις επαφές στη φύσα του μοτέρ.

  5. #15

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.648

    Προεπιλογή

    ταχογεννήτρια 43 Ωμ?
    Τυλίγματα στάτης/ρότορας = 4,2 / 1,8 Ωμ?

    σύμφωνα με το παρακάτω?
    http://forums.futura-sciences.com/de...awm-835-a.html

  6. #16

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μανόλης
    Εγγραφή
    Apr 2009
    Περιοχή
    Αττική
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ εκ καρδίας για τη βοήθεια.

    Μόλις μέτρησα, με πάρα πολύ καλό πολύμετρο (fluke).

    Λοιπόν το μοτέρ έχει μια φίσα 7 θέσεων με την εξής σειρά:
    Κενό/Γκρί/Μαύρο/Μπλε/Άσπρο/Κόκκινο/Κόκκινο

    Αυτά μου έδωσαν (ωμ)
    Γκρι-Μαύρο=1,74 (συμπέρασμα τύλιγμα ρότορας)
    Μπλε-Άσπρο=4,75 (συμπέρασμα τύλιγμα στάτης)
    Κόκκινο-Κόκκινο=43,85 (συμπέρασμα σύνδεση με ταχογεννήτρια)

    Πολύ κοντά στις τιμές που έδινε ο γαλλικός σύνδεσμος.
    Στις φώτο που ανεβάζω, δείχνω και την κατάσταση στις απολήξεις στα καρβουνάκια. Δεν έχω εμπειρία, αλλά νομίζω (οπτικά) ότι δεν είναι φαγωμένα (η μία φώτο δεν έχει σωστή εστίαση, το μήκος και η γωνία είναι πανομοιότυπη με την άλλη πλευρά).

    Αυτό που είχα γράψει με το καλώδιο στο ποτενσιόμετρο, συνέβει 1-2 φορές σε μία μέρα, έκτοτε δεν μπορώ να επαναλάβω τη συνθήκη...το μετρώ και μετρά ωμική αντίσταση σωστά μέσα στο εύρος που δίνει.
    Δεν ξέρω θα το ξανακοιτάξω το τελευταίο, με εκ νέου μέτρηση την ώρα που δεν στίβει (εννοείται ότι θα κόψω το ρεύμα, εκείνη τη στιγμή)

    Τέλος, μιας που έβγαλα τον ιμάντα, απλά τον τανύζουμε τεντωμένο όσο πάει με το χέρι ή έχει κάποιο άλλο κόλπο; Δεν κράτησα την ακριβή θέση σφηξίματος.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  7. #17

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.648

    Προεπιλογή

    Ξεβίδωσε τις θήκες από τα καρβουνάκια , πάρε ένα απαλό πινέλο σκούπισε όλες τις καρβουνιές που έχει στις ψύκτρες του περιστρεφόμενου συλλέκτη , καθάρισε και τις θήκες εσωτερικά όπου τρολλάρουν τα καρβουνάκια (δες αν τρολλάρουν καλά και δεν είναι σφιγμένα πάνω στις θήκες ) κτλ πάντως η απόκλιση Ωμ του στάτη είναι αρκετή (ξαναμέτρα μετά το καθάρισμα).
    Τέλος, μιας που έβγαλα τον ιμάντα, απλά τον τανύζουμε τεντωμένο όσο πάει με το χέρι ή έχει κάποιο άλλο κόλπο; Δεν κράτησα την ακριβή θέση σφηξίματος.
    Σφίξε το μέτρια (όχι πάρα πολύ τεντωμένο) έχει ρεγουλατόρ στην μια βίδα του μοτέρ όπου κρέμεται

  8. #18

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μανόλης
    Εγγραφή
    Apr 2009
    Περιοχή
    Αττική
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Τα άνοιξα τα καθάρισα σχολαστικά και λίπανα και τα ρουλεμάν με την ευκαιρία.
    Από καρβουνάκια έχει αρκετό ψωμί, είδα ότι είχε αρκετό υλικό στο πίσω μέρος για "καβάντζα".
    Στη συναρμογή παρατήρησα ότι υπήρχε μεγαλύτερη τριβή κατά την περιστροφή πάνω στα καρβουνάκια

    Επανάλαβα τις μετρήσεις μετά τον καθαρισμό:
    τύλιγμα ρότορας=1,81
    τύλιγμα στάτης=3,48
    σύνδεση με ταχογεννήτρια=43,9

    Βλέπω ότι η τιμή του τυλίγματος στάτης άλλαξε σημαντικά. Ξανακοίταξα το γαλλικό ιστότοπο για να δω εάν αναφέρονταν στη διαδικασία μέτρησης. Δεν είδα κάποια αναφορά στη ρομποτική μετάφραση. Προσωπικά τις μετρήσεις τις έκανα relative έτσι ώστε να αφαιρεθεί ακόμη και η ωμική αντίσταση των καλωδίων του fluke.
    Δεν άλλαξε κάτι στη λειτουργία του στιψίματος, ξανακούνησα τα καλώδια του ποτενσιόμετρου τίποτα...

    Με την ευκαιρία ανεβάζω και δύο φώτο της πλακέτας, για μελλοντική χρήση σε αναγνώστη.
    Η περίεργη τοποθέτηση εξωτερικού βύσματος, δεν είναι τίποτα άλλο από εξωτερικό bypass του L, γιατί από τα πολλά βγάλε-βάλε μου έσπασε το αντίστοιχο πιν στη φίσα και άντε να βρεις τέτοια φισάκια slot.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  9. #19

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μανόλης
    Εγγραφή
    Apr 2009
    Περιοχή
    Αττική
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Τελικά το πρόβλημα που έχει περιγραφεί, οφειλόταν από τελείως βουλωμένο σωλήνα του πιεσσοστάτη.
    Με το ξεβούλωμα του, το στίψιμο επανήλθε κανονικά.
    Ευχαριστώ το φόρουμ για τη βοήθεια και ειδικά το μέλος "Κυριακίδης" για την πολύτιμη βοήθειά του.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Παρόμοια Θέματα

  1. [Whirlpool] μοντέλο AWA 8105 πρόβλημα δεν στίβει !!!!
    από bozan στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-10-13, 15:43
  2. Brabdt WM601 δεν στίβει σωστά
    από SDrikos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-06-12, 10:51

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας