Αλλά θα χρειαστείς και τον πυκνωτή που είναι δίπλα στο μοτέρ ... οπότε
Οι επάνω 2 τρύπες (γκρι καλώδιο + ταυτόχρονη γέφυρα ) είναι ο ουδέτερος Ν .
Θα συνδεθεί όπως παραπάνω ..όπου Α & Β είναι οι μεσαίες τρύπες (αργές στροφές) ... με την αλλαγή μόνο του Α & Β σε Β & Α αλλάζουν οι στροφές από π.χ. δεξιόστροφες σε αριστερόστροφες κτλ (ο ουδέτερος Ν παραμένει όπως έχει)
Με την ίδια διαδικασία (και το ίδιο σχέδιο.. τον ίδιο πυκνωτή ) κάνεις το ίδιο για τις γρήγορες στροφές και με Γ & Δ
Αλλά στην περίπτωση με τις γρήγορες στροφές μόνο μια κατεύθυνση είναι η σωστή (όπως σχέδιο και βέλος ) δηλ δοκιμάζεις και Δ & Γ
1) ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑΣΗ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΠΥΚΝΩΤΗ (δεν αγγίζουμε ούτε και εκτός ρεύματος )
2) ΠΡΙΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΔΙΑΡΡΟΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
3) ΑΝ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ Π.Χ.ΤΙΣ ΑΡΓΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΕΚΤΕΘΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ (καλού κακού)
4) Η γείωση πάντα συνδεδεμένη
5) Στον πίνακα ρελέ διαφυγής
6) Πήγαινε το μοτέρ σε ειδικούς περιελίξεων για να σου πει τι να κάνεις με κατάλληλους διακόπτες επιλογής (δεξιά - αριστερά στροφές ) κτλ
7) Λείπουν οι βίδες που συγκρατούν τα καπάκια του μοτέρ? γιατί?
πήγαινε το σε ειδικό.