δεν είναι ο ουδέτερος σε σειρά με το ντίμερ ... ακύρωσε (οπτικά με το δικό σου μάτι ) τον χρονοδιακόπτη (μαύρο κουτί ) (ενωμένο το καφέ με τα 2 άσπρα καλώδια από το κλιπσάκι) και πες μου τώρα τι βλέπεις.
Επάνω στο ντίμερ έχει μια βίδα Adjustable μήπως αποσυντονίστηκε και θέλει κάποια μικρορύθμιση? .. κάποιες ανωμαλίες με τριβές στο μελισσοκομικό μηχάνημα?




Απάντηση με παράθεση