αν θυμάμαι καλά λέγονται υψηλής διάχυσης(και είναι αρκετά ακριβά) και είναι πολύ καθαρό πλεξιγκλας. αν δεν θέλεις 1 ή 2 κομμάτια τότε βρες τα τσάμπα από τίποτα σπασμένες LCD(έτσι έχω μαζέψει 2-3). σε κάνα εργαστήριο ή ανακύκλωση σε κάνα μαγαζί ηλεκτρικών θα έχει.
αλλά να ξέρεις. αυτό που κάνει να φωτίζετε όλη η επιφάνεια είναι και τα τετραγωνάκια που είναι χαραγμένα επάνω του αλλιώς το μόνο που θα δεις είναι στην άλλη άκρη να βγαίνει το φως και τίποτα στην μέση.




Απάντηση με παράθεση