αν θυμάμαι καλά λέγονται υψηλής διάχυσης(και είναι αρκετά ακριβά) και είναι πολύ καθαρό πλεξιγκλας. αν δεν θέλεις 1 ή 2 κομμάτια τότε βρες τα τσάμπα από τίποτα σπασμένες LCD(έτσι έχω μαζέψει 2-3). σε κάνα εργαστήριο ή ανακύκλωση σε κάνα μαγαζί ηλεκτρικών θα έχει.
αλλά να ξέρεις. αυτό που κάνει να φωτίζετε όλη η επιφάνεια είναι και τα τετραγωνάκια που είναι χαραγμένα επάνω του αλλιώς το μόνο που θα δεις είναι στην άλλη άκρη να βγαίνει το φως και τίποτα στην μέση.