Το τεστάρισες για λίγο στο ρεύμα? Για να επιβεβαιώσεις με σιγουριά αν ήταν ή δεν ήταν κολλημένο?
Αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό , πήγαινε το όπως είναι όλο το μοτέρ σε περιελιξιά να σου πει μια γνώμη.
Ναι πρέπει να μπει είναι απαραίτητο.Φαντάζομαι ο διακόπτης πίεσης δεν κάνει να μείνει έτσι χωρίς τα κλιψάκια του δλδ.
Αυτό συνήθως και μόνο από το άκουσμα το καταλαβαίνουμε αν κόλλησε και χωρίς καν να ανοίξεις την συσκευή .. ακούγεται ένα ζόρισμα (ζιιιιιιζζζ) κτλεπίσης έτρεξα 3-4 φορές προγραμμα από την αρχή μέχρι να μου βγάλει σφάλμα, η όλη διαδικασία παίρνει 5 λεπτά το πολύ κάθε φορά. Όταν έβγαλα την αντλία ήταν πολύ ζεστή στο άγγιγμα, φαντάζομαι λόγο του ότι δεν γυρνάει άλλα στέλνει ρεύμα και μένει ακίνητη.
Το θέμα είναι αργότερα αφού σου πει ο περιελιξιάς ότι είναι οκ το μοτέρ .. αυτό δεν σημαίνει ότι όλα πάνε καλά.
Θα πρέπει να μάθεις αν υπάρχει περίπτωση να αλλάξεις μόνο το σετ καπάκι με φτερωτή και τσιμούχα και όχι όλα κομπλέ μαζί με το μοτέρ.