Το κελυφος του πυκνωτη δεν γραφει τα χαρακτηριστηκα του? συνηθως γραφουν επανω. Αυτος δεν γραφει τιποτα?
Το κελυφος του πυκνωτη δεν γραφει τα χαρακτηριστηκα του? συνηθως γραφουν επανω. Αυτος δεν γραφει τιποτα?
εχουν σβηστει .
Δώσε τα στοιχεία απο το ταμπελάκι του μοτέρ και αν δουλεύει μονοφασικό η τριφασικό να σου υπολογίσουμε τους πυκνωτές
τον τυπο για τον υπολογισμο τον ξερω.
τελικα πηγα και πηρα εναν 45 μf . αργησε να παρει στροφες το μοτερ , ομως ειδα οτι εχουν μεγαλο θεμα τα καλωδια του ....
καποιος ΜΑΛΑΚΑΣ βαριοταν να τραβηξει 1 μετρο μονοκοματο καλωδιο και ειχε κανει ενωση στριβοντας τα καλωδια και με μονωτικη ....
αυριο που θα αλλαξω το καλωδιο θα σας πω αποτελεσμα.
για να μετρησω αμπερ λειτουργιας με το πολυμετρο τι να κανω ???
γιατι αποκλειεται να σηκωσουν το ρευμα τα καλωδιακια του πολυμετρου ...
Τα καλωδιάκια του πολύμετρου δεν μπορούν να αντέξουν το ρεύμα εκκίνησης του μοτέρΘα χρειαστείς μάλλον αμπεροτσιμπίδαΕάν ξέρεις το τύπο πές μα και εμάς τον τύπο και τους υπολογισμούς που έκανες για περισσότερο σιγουριάΙσως πράγματι να είναι ευκαιρία για να γίνει μια σωστή ηλεκτρική εγκατάστασηΕάν όμως το μοτέρ άργησε να ξεκινήσει με το πυκνωτή που έβαλες μάλλον δεν είναι ο σωστός
ο τυπος ειναι :
3180 Χ Ι / 2 / V = μf .
Ο πυκνωτής με χωρητικότητα 45μf μάλλον είναι μικρός ,αν λάβουμε υπόψη μας, ότι ο κινητήρας είναι περίπου 3-5 ίππους, (που σημαίνει περίπου 2,2 - 3,7 KW), όπως γράφεις στο πρώτο ποστ για την πιθανή ισχύ του μοτέρ.
Θεωρητικά για αυτή την ισχύ που γράφεις, χρειάζεσαι νομίζω πυκνωτή εκκίνησης με τουλάχιστον τριπλάσια-τετραπλάσια χωρητικότητα από αυτόν που έβαλες.
Υπάρχει κάποιο ταμπελάκι με τα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά πάνω στο μοτέρ και αν ναι τι στοιχεία αναγράφει;
Αν μπορείς να το βγάλεις μια φωτογραφία και να την ανεβάσεις, σίγουρα θα βοηθούσε.
Αν θέλεις μπορείς να διευκρινίσεις, όσο αφορά τον τύπο που έγραψες, στο ρεύμα εκκίνησης, τι τιμή έδωσες και πως την επέλεξες ή πως κατέληξες σε αυτή την τιμή;
mjoebar (20-09-16)