Ναι είναι η θερμική ασφάλεια . (θερμικό) ... το θερμικό μπορεί να κόψει ως αιτία από καμένο τύλιγμα ... αλλά μπορεί να κόψει και από άλλες αιτίες π.χ. καλό το τύλιγμα αλλά να έχει μηχανικό πρόβλημα που επίσης και αυτό ανεβάζει τα αμπέρ. Το θερμικό μετά την διακοπή "τσακ" και αφού κρυώσει ... και πάλι ξανακάνει απόπειρες να το ξανασυνδέσει εκκινήσει το μοτέρ , μέχρι να αποκατασταθεί η όποια βλάβη που το δημιουργεί.Το τσακ υποθέτω πως είναι θερμική ασφάλεια για να μην κάψει το μοτέρ όταν ζορίζεται πολύ και τραβάει πολλά αμπέρ. Από ψύξη πολύ καλό όσο δούλευε. Καμένο δεν πρόσεξα να μυρίζει, ίσως να το κάνουν αυτά που έχουν θερμική ασφάλεια μιας χρήσης. Αν έχει καεί το μοτέρ με τεστ Μέγγερ δεν το βρίσκουμε
Αυτό θα πει "επισκευή"Τελικά όμως ήρθε ο σπιτονοικοκύρης, το πήρε και έφερε άλλο.![]()




Απάντηση με παράθεση