Στο μοτέρ επάνω θα έχει κουμπωμένα 1 ρελέ και 1 θερμικό θέλουν έλεγχο αυτά και αναλόγως και το μοτέρ . (από ψύξη στο λίγο που δούλεψε πως πάει? κατεβάζει τίποτα?)
πιθανόν να μαύρισαν επαφές μεταξύ ρελέ και θερμικό που συνδέονται και κουμπώνουν με το μοτέρ. (συνήθως μυρίζει καμένο όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο )
https://www.youtube.com/watch?v=ZTKpYdFKPFE
Στο βίντεο το στρόγγυλο είναι θερμικό (που εξετάζει μόνο αν έχει "συνέχεια" με ωμόμετρο .. λειτουργεί σαν θερμοασφάλεια .. αν ανεβεί η ένταση από κάποιο ζόρι κόβει ένα θερμομεταλλικό έλασμα ... και αυτό το έλασμα οπτικά αν το δεις σε λειτουργία βγάζει σπίθες ή κοκκινίζει όταν κάτι δεν πάει καλά με το μοτέρ)
Στο τετράγωνο με την στρόγγυλη υποδοχή είναι το ρελέ και το εξετάζει ωμικά
τα ρελέ + θερμικά μπορεί να διαφέρουν όπως παρακάτω
https://www.google.gr/search?q=%CF%8...w=1280&bih=705
η εξέταση του μοτέρ στο τύλιγμα
https://www.youtube.com/watch?v=M4NSnX3jykQ
Εξετάζει ωμικά και ξεχωριστά τα 2 τυλίγματα (εκκίνησης - λειτουργίας ) την επάνω επαφή που είναι ο γενικός με μια από τις κάτω επαφές π.χ. επάνω με την αριστερή κάτω επαφή και σημειώνεις τα ωμ ... το ίδιο στην επάνω επαφή γενικός με την δεξιά και σημειώνεις τα ώμ ... (οι μετρήσεις στα δυο αυτά ξεχωριστά τυλίγματα διαφέρουν στα ωμ ) αλλά εξετάζοντας τα 2 κάτω (επαφές ) σε ωμ ... πρέπει να βγαίνει το άθροισμα των 2 ξεχωριστών αντιστάσεων . Στο βίντεο βλέπεις να δείχνει 6 στο ένα τύλιγμα και 4 στο άλλο .... (ως χωριστά τυλίγματα ) ... αλλά στο σύνολο βγαίνει το άθροισμα 10 . Τότε είμαστε οκ
Πέρα από το παραπάνω ελέγχουμε και για διαρροή με όποια από τις επαφές του μοτέρ με την γείωση.
![]()