Σας ευχαριστω όλους για τις απαντήσεις και τα σχολια. Στην αγορα παντως το μοτερ το πλασσαρουν ως 1/2 ιππου ανεξαρτητα απο το τι πραγματικα ισχυει. Ως πιο οικονομική και συμφερουσα λυση για να μειωσω τις στροφές θα κουμπωσω πριν το φις της μπριζας ενα απλο ρυθμιστη στροφων που απλα θα μειωνει το ρευμα στο μοτερ..... και βλέπουμε
Ευχαριστω και παλι ολους....
Να μην το κάνεις οι απλοί ρυθμιστές "ζορίζονται " να ρεγουλάρουν ελεύθερα φορτία όπως ανεμιστήρες κτλ .. εσύ με τέτοιο φορτίο που θα έχεις είναι αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο. Μειώνοντας την ισχύ του μοτέρ και σε συνδυασμό με το "ζόρι" από την υποδιαίρεση σε χαμηλότερες στροφές θα έχεις προβλήματα
Ενταξει λοιπον, με πεισατε, ευχαριστω πολυ και παλι,
μερικοι γνωστες σαν εσας εδω μεσα , πραγματικα σωζουν ζωες καμια φορα....
αντε να φουντωσουν τα καλωδια απο το ζορι και να χεις κανα γαϊδουρι πανω στη σουβλα να γυριζει.... ποιος με σωζει.....
θα το αφησω να γυρνα σταθερα στις 21 rpm...... και εχει ο ΘΕΟς....!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lavrakas : 01-05-14 στις 09:35
Το πρόβλημα δεν είναι στη μείωση αλλά στο γεγονός ότι μάλλον σου πέρασε από το μυαλό να χρησιμοποιήσεις dimmer ή κάτι παρόμοιο το οποίο δεν βγάζει ημίτονο στην έξοδο.