Όλα καλά και πάλι! Έβγαλα την πλακέτα χτύπησα λίγο τα ρελεδακια μήπως είχαν κολλήσει, επίσης έβγαλα την βαλβίδα του νερού και την φύσηξα με τον αέρα και τελικά δούλεψε! Τέλος καλό όλα καλά! Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
Όλα καλά και πάλι! Έβγαλα την πλακέτα χτύπησα λίγο τα ρελεδακια μήπως είχαν κολλήσει, επίσης έβγαλα την βαλβίδα του νερού και την φύσηξα με τον αέρα και τελικά δούλεψε! Τέλος καλό όλα καλά! Ευχαριστώ πολύ και πάλι!