Καλά όλα αυτά που λέτε και σας ευχαριστώ αλλά αυτο που με προβλημάτισε εμένα και το ψάχνω ειναι οτι δεν είναι σταθερή η βλάβη! Δηλαδή φτιάχνει και χαλάει! Εδω και 4 μέρες παίζει λες και δεν έχει κανενα πρόβλημα αλλά δεν ξέρω ακόμα για πόσο μπορεί οταν πάω σπίτι και την ανοίξω να έχει χαλάσει η μετά απο 5 λεπτά η μετά απο μια εβδομάδα! Δεν έχει κατι στάνταρ! Προχτές το βράδυ χάλασε για 5 λεπτά και έφτιαξε πάλι χωρίς να κάνω τίποτα!
Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Απάντηση με παράθεση