ειναι μεγάλο το θέμα Αλέξη με το after sale service και την υποστήριξη ανταλλακτικων στην Ελλάδα αλλα ας μην το ξεκινήσω γιατί θα πω κακά πραγματα και δεν θελω .
ειναι μεγάλο το θέμα Αλέξη με το after sale service και την υποστήριξη ανταλλακτικων στην Ελλάδα αλλα ας μην το ξεκινήσω γιατί θα πω κακά πραγματα και δεν θελω .
Δεν σε βρισκω σωστο ...δεν μπορω να καταλαβω τι θελεις να πεις με την λεξη μεγαλο θεμα με το after sale service και την υποστήριξη ανταλλακτικων στην Ελλάδα .
Το θεμα δεν ειναι καν μεγαλο απλα ...δεν υπαρχει και το θεμα κλεινει εκει ...
συν του οτι οι περισσοτερες ""αντιπροσωπειες"" ειναι της λογικης ποναει δοντι = αλλαξει δοντι και οχι φιαξει δοντι ...Προφανως γιατι οι καλοι τεχνικοι κοστιζουν πολλα λεφτα για να τους εχεις και οποτε κανουν την δουλεια τους με πιστιρικαδε που δεν εχουν και δεν θελουν να αποκτησουν ιδεα και περιοριζονται στις γνωσεις που χρειαζονται για το λυσε δεσε του μηχανηματος και τις 4 βιδες της πλακετας . Αυτο δεν ειναι τεχνιτης ειναι ενας απλος εργατης ...
Ηρθε στο καταστημα μου ""τεχνικος" να πιασει δουλεια με 10 χρονια προυπηρεσια σε μεγαλο και επωνυμο σερβις αντιπροσωπειας στην αθηνα στα Σεπολια οπου εφιαχνε λεει τηλεορασεις πλασμα και οταν του ζητησα να αλλαξει πυκνωτες σε μια τηλεοραση crt στο vertical με ρωτησε τι ειναι και που ειναι το vertical και οταν του εδειξα μετα απο λιγο ακουστηκε το μπαμ γιατι ειχε βαλει τους μισους αναποδα ....Αυτα ...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη east electronics : 01-02-14 στις 10:49
Οταν στην DNA ανεφερα για το εξαρτημα που ηθελα, πηρα την απαντηση ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. κι οταν του εξηγησα συγγεκριμενα τον τυπο - το σημειο που μπαινει και τον κωδικο που εχει πανω στο σχεδιο, μου ειπε οτι δεν το βλεπει στη λιστα που εχει.
Τοτε εγω αμηχανα του ειπα οτι αναγκαστικα θα απευθυνομουν παλι πισω στα κεντρικα της Αμερικης η της Ευρωπης.
Προφανως για να μην εκτεθει απεναντι τους...τοτε πηρε χαρτι και μολυβι για να το σημειωσει.
Δε καταλαβαινω ρε παιδια, τα ανταλλακτικα δεν τα θελουμε συνηθως για παλια μηχανηματα ???!!!
Αυτο το παρατηρω και σε αλλα ειδη στη χωρα μας. Σου λεει ...πεταξε το και παρε αλλο!
Τώρα εσύ νομίζεις ότι μίλησες με ηλεκτρονικό ε , τη να πω για την κατάντια μας , να σου πω ιστορία με μια απο της μεγαλύτερες εταιριες που ζητάς ενα ποτενσιομετρο και περιμένεις 4 μήνες για να έρθει αλλα πριν αγοράσεις το προϊόν σου υποσχόταν ότι υπαρχουν τα πάντα σε ανταλλακτικα , να ερχεται ο πελάτης και να σου λέει καηκε το γουφερ σε ενα απο τα 4 ηχεια και να σου λεει η εταιρεια δεν βγαίνει πια , και τη θα τα κάνει ρε τα ηχεια ο πελάτης που οταν τα αγόραζα απο εσένα μου υποσχόσουν λαγούς με πετραχήλια , δεν ασχολούμαι πια μαζί τους ψωνίζω απο έξω και τα προϊόντα και τα ανταλλακτικα μου τα έχω στην πόρτα μου σε 5 εργάσιμες , ο Γερμανος σου δίνει με το προϊόν και εγγύηση ανταλλακτικων ο Έλληνας εγγύηση ταλαιπωρίας και ημι επαγγελματισμου με ανύπαρκτα service και δήθεν τεχνογνωσία απο άτομα οπος αυτο που περιγράφει ο Σακης , γιατι ποιος τεχνικός με γνώσεις πραγματικές θα κάτσει εξαλλου με γελιο μισθό και καθήκοντα <<τα κάνω ολα και με λένε λολα >>.
Σωτηριο το Internet Γιωργο. Επικοινωνεις αμεσα με υπευθυνους και αφηνεις στην ακρη τους ...Γροθους !!! Γεια σου Κρητη με τους λεβεντες σου!