Χριστο.. Κοψαμε το φλιτρο και κολησαμε ρακορακι πανω στο φιλτρο απο εκει πρεσαραμε το τριχοειδες..
Κυριακιδης.. το μοτερ οντος μπορει να καηκε απο συχνη λειτουργια (πολες ωρες κλπ)
τριχοειδες κανεις δεν ξερει το αρχικο μηκος ... υπολογιζεις οτι παει ευθεία το κυκλωμα, για τις πορτες το εχει σε ξεχωριστό σωληνακι μετα το γυρναει το ριχνει στην "πλάτη" του ψυγείου και απο εκει το ανεβαζει πανω με την χαλκοσωληνα και το παει στην καταψυξη.. απο εκει μεσα περναει και το τριχοειδες το βγαζει μεσα στο θαλαμο και μετα το δινει στο στοιχειο ψυξης. Το οτι υπάρχει κάποια υγρασια οκ αποδεκτο αλωστε και γι αυτο αλλαζεις και φίλτρο μαζι με οτι και να κανεις...
απο το φίτρο και μετα δινεις στο τριχοειδη.. απλα το υλικο πιθανον να λιονει η να θρυματιζεται κατα την λειτουργεία οποτε κανενα κοματάκι μπορει να περασει μεσα στο τριχοειδη και να κανει το βουλωμα.
Υπάρχουν και πρέσες που μπορείς να πρεσάρεις υγρό αζωτο μεσα στο τριχοειδη με 150 ατμοσφαιρες πιεση και να τα πεταξει ολα (οπως λένε) αλλα ειναι ακριβές !!
Δεν το εχω δοκιμασει δεν το ξέρω..





Απάντηση με παράθεση