Σήφη γειά.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις σου, ίσως εγω δεν διατύπωσα σωστά τα προβλήματα ή τις μετρήσεις.
Ίσως οπως μιλάω με φίλους δεν διατύπωσα σωστα της απαντήσεις.
(Είναι εντάξει η αντίσταση, δεν είναι ... και λοιπά, μονολεκτηκές απαντήσεις με αυτούς που γνωρίζουν κάτι σχετικό).
Απλώς κοιτούσα στα γλήγορα, άν κάνει κύκλωμα η αντίσταση ή ότι άλλο κοιτούσα ...κλπ. γι΄αυτό και δεν έγραφα ενδείξεις.
Έτσι ίσως να είναι καλύτερα για ν΄αλλάξω και τρόπο επικοινωνίας μαζί σας.
Θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφίες και έτσι με βοηθήσετε καλύτερα.
Ευχαριστώ πολύ σε όλους και συγνώμη για τα λεκτικά μου λάθη
Ευχαριστώ πολύ