Σήφη γειά.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις σου, ίσως εγω δεν διατύπωσα σωστά τα προβλήματα ή τις μετρήσεις.
Ίσως οπως μιλάω με φίλους δεν διατύπωσα σωστα της απαντήσεις.
(Είναι εντάξει η αντίσταση, δεν είναι ... και λοιπά, μονολεκτηκές απαντήσεις με αυτούς που γνωρίζουν κάτι σχετικό).
Απλώς κοιτούσα στα γλήγορα, άν κάνει κύκλωμα η αντίσταση ή ότι άλλο κοιτούσα ...κλπ. γι΄αυτό και δεν έγραφα ενδείξεις.
Έτσι ίσως να είναι καλύτερα για ν΄αλλάξω και τρόπο επικοινωνίας μαζί σας.
Θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφίες και έτσι με βοηθήσετε καλύτερα.
Ευχαριστώ πολύ σε όλους και συγνώμη για τα λεκτικά μου λάθη
Ευχαριστώ πολύ




Απάντηση με παράθεση