Κάπως έτσι. Αλλά δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι, προσοχή και η ευθύνη δική σου αν το δοκιμάσεις.
Κάπως έτσι. Αλλά δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι, προσοχή και η ευθύνη δική σου αν το δοκιμάσεις.
ε ενταξει μπαταριες ειναι ... δεν ειναι πυρηνικες κεφαλες ...
ενα μπαμ μπορει και να το κανουν , αλλα δεν θα ανατιναχτει και η πολυκατοικια ......
δεν προκειται να ειμαι σκυμενος πανω στην μπαταρια , μηπως και παθω κατι ...
θα τραβηξω λιγο καλωδιο και θα ειμαι στο διπλα δωματιο ...
αυτο που δεν καταλαβα ειναι : με δυο μπαταριες σε σειρα εχουμε μια πηγη συνεχομενου.
επειτα συνδεουμε στιγμιαια το + της πηγης στο + της προβληματικης μπαταριας ή στο - ??????
η προβληματικη μπαταρια ειναι αδεια ή γεματη ???
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jakjak : 29-09-13 στις 16:04
τελικα το εκανα. την προβληματικη μπαταρια την εβαλα στο δραπανο για να τελειωσει. σταματησε να γυρναει το μοτερ ομως ειχε ταση 7 volt.
την μετρησα επειτα και ειχε ταση 7,4 ....
οποτε τζιφος ....
μηπως πρεπει να εχει μηδενικη ταση ? να προσπαθησω να την μηδενβισω με καποια αντισταση ??
Για να κάνεις αναζωογόνηση χρειάζεται ειδικούς κύκλους φόρτισης και όχι μλκίτσες με βιντεάκια.
Οπότε αν δεν έχεις κάποιον αναλυτή η εργαλείο για να το κάνεις το ξεχνάμε.
Και πάλι όμως πόσο νομίζεις ότι θα κρατήσουν? Πάνε σε κανένα μπαταριά, βγάλε τις κυψέλες από μέσα όπως είναι και πες του να σου κάνει ένα ίδιο. Πέρασε το πάνω και θα είναι καινούριο.
Αν είναι εργαλείο της δουλειάς σου προτιμότερο είναι να το κάνεις έτσι εκτός αν η δουλειά σου είναι τύπου Τσάκωνα.
900MHz-64GHz
τυπου τσακωνα ειναι , αλλα μου λειπει ο καταλληλος βοηθος και το μηχανακι για να το επιβεβαιωσω !!! ασε που δεν βρισκεις με την καμια πακ-μαν για οταν δεν εχει δουλεια
συνολικα εχω 6 επαναφορτιζομενα σε 4 διαφορετικα σετ ...
οποτε με παιρνει να πειραματιστω και λιγο . το πολυ πολυ να "χασω" μια μπαταρια που εχει φαει τα ψωμια της ...
αμα τα πεταμε με την μια και περνουμε αλλα , κλεφτες θα γινουν τα παιδια που εχουν το σαιτ ???
μηδενισα (σχεδον) την μπαταρια με μια αντισταση . επεσε περιπου στο 0,8-1 βολτ η ταση της .
εκανα παλι την διαδικασια και η μπαταρια εδωσε 8-9 βολτ κατευθειαν (δεν θυμαμαι ακριβως) .
την κουμπωσα στο κατσαβιδι και το γυριζε κανονικα (που λεει ο λογος) αλλα για λιγα δευτερολεπτα. μετα επεσε η ταση στα 7 βολτ. και δεν ειχε δυναμη να το γυρισει.
οποτε κατι γινεται με αυτην την διαδικασια . δεν λεω οτι θα γινει καινουρια η μπαταρια ... αλλα υπαρχει καποιο αποτελεσμα ...
θα την ξαναδειασω οσο περισσοτερο μπορεσω , θα της ξανακανω την διαδικασια του ηλεκτροσοκ και θα την φορτισω για να δω αν οντως αλλαξε κατι .
θα ενημερωσω για το οποιο αποτελεσμα.
Καλά κάνε τα πειράματα σου κι εδώ είμαστε.
900MHz-64GHz
Αποστόλης1 (29-11-13)
εκανα κανα-δυο ηλεκτροσοκ στην μπαταρια και μαλλον εχει καποιο μικρο αποτελεσμα.
αυτο που με δυσκολευει ειναι το πως να την αδειασω πληρως.
η μπαταρια ειναι 14,4 βολτ. βαζω ενα λαμπακι 18 βολτ και το αφηνω μεχρι να την αδειασει ....
νομιζω ομως οτι θα ηταν πιο σωστο να το εκανα αυτο με μια αντισταση, απο το σημειο που σταματαει να αναβει το λαμπακι και μετα.
ποσα ωμ ειναι η καταλληλη ?? ωστε να μην κατανταει βραχυκυκλωμα που ισως βλαψει τα στοιχεια , αλλα ταυτοχρονα καταφερνει να αποφορτιζει ???
μπορείς να βάλεις φωτογραφίες απο τις μπαταρίες σου ? εκανα τέτοιες ματσαραγκιές κάμποσες αλλα να ξέρεις οτι η ζωή απο της νέες μπαταρίες θα εξάρτηθεί απο το πόσο καλός ειναι ο φορτηστή σου
φωτογραφιες ??? τι εννοεις ? το εσωτερικο τους ?
ο φορτιστης ειναι ο μαμισιος της makita .