Παράθεση Αρχικό μήνυμα από east electronics Εμφάνιση μηνυμάτων
ειναι μαλλον το ποτενσιομερο επειδη ειναι αδουλευτο ...δουλεψε το λιγο και μαλλον θα στρωσει ...
Αυτο ελπιζω και εγω.. Παντως το κανει ακομα. Ειτε το χαμηλωσω ειτε το δυναμωσω μου κανει κατι παρασιτα και κατι τρελα η ενταση.. Οσο μπορω παντως το χρησιμοποιω μηπως στρωσει! Σε ευχαριστω πολυ και παλι για την βοηθεια σου!!