Μπορείς να μετρήσεις τι τάση σου φέρνει στο μοτέρ ? όταν είναι να γυρίσει (στο αργό Δεξιά/αριστερά) όχι στο στύψιμο.
Μπορείς να μετρήσεις τι τάση σου φέρνει στο μοτέρ ? όταν είναι να γυρίσει (στο αργό Δεξιά/αριστερά) όχι στο στύψιμο.
Επειδή όπως είπα στην αρχή είμαι και λίγο αρχάριος μήπως μπορεις να συμβουλεύσεις που ακουμπάω ακροδέκτες πολύμετρου για να πάρω τάση μοτερ?
Όπως το έχω ανοιχτό και το βλέπω να προσπαθεί να γυρίσω μόλις πιέζω τον ιμάντα σφίγγει καλύτερα στο ρότορα και κάνει μια στροφή ο κάδος.
Αυτό που με παραξενεύει είναι ότι στο στίψιμο γυρνάει κανονικά.
Μήπως χρειάζεται αντικατάσταση ο ιμάντας;
Αν δεν είχαν πατήσει καλά τα καρβουνάκια θα γύριζε έστω και για λίγο με την πίεση στον ιμάντα;
Σχετικά με τις μετρήσεις και το πολύμετρο;
Ακριβώς ... λογικά έχεις βάλει σωστά τα καρβουνάκια .. και αυτό το συμπεραίνουμε και με μήνυμα #26 όπου λες ότι..Αν δεν είχαν πατήσει καλά τα καρβουνάκια θα γύριζε έστω και για λίγο με την πίεση στον ιμάντα;
οπότε δεν έχεις βάλει άτσαλα τα καρβουνάκια. (εκτός και βλέπεις να σπινθηρίζουν έντονα και αφύσικα)Μόλις αδειάσει τα νερά στίβει κανονικότατα.
Τις πταίει?
Γιαυτό και παραπάνω είπα να δούμε τι γίνεται ως προς την "τροφοδοσία" του μοτέρ για να βγουν συμπεράσματα τι φταίει ... περισσότερο από μοτέρ? ή από πλακέτα?
Μόνο 1 στροφή? ή και περισσότερες?Όπως το έχω ανοιχτό και το βλέπω να προσπαθεί να γυρίσω μόλις πιέζω τον ιμάντα σφίγγει καλύτερα στο ρότορα και κάνει μια στροφή ο κάδος.
Αν δεν σφυρίζει ή γλιστράει με φορτίο , δεν έχει πρόβλημα.Μήπως χρειάζεται αντικατάσταση ο ιμάντας;
Κάνε μας την χάρη και σφίξε λίγο το ρεγουλατόρ που έχει το μοτέρ λίγο πιο δυνατά τον ιμάντα και ξαναδοκίμασε . μήπως γίνετε λόγος για το τίποτα . και πες μας.
Όντως έτσι έγινε και όλα δουλεψαν ρολόι. Δεν ήταν θέμα επιπλέον σφιξίματος αλλά πίεσης του μοτέρ προς τα κάτω κατά τη διάρκεια του βιδώματος.
Τελικά κάποιες λεπτομέρειες είναι σημαντικές και είναι καλό που τις αναφέρουμε για μελλοντική εκμετάλευση από όποιον τον ενδιαφέρει.
Ευχαριστώ και πάλι θερμά όποιους βοήθησαν.