χωρίς τίτλο.JPGΣε αυτόν που σου είπε με κόστος 5ΧΑ ... θα ξαναπάς για αγορές όταν θα έρθει ο κόκκινος Μάης ..
Φυσικά μόνο τα καρβουνάκια θα αλλάξεις ... αν δεν βρεις με τα αντίστοιχα κλιπσάκια που είναι σχετικά λεπτά . (αν βρεις ίδια και περισσεύει το σύρμα από τα καρβουνάκια έχει καλώς) ..
Αν όμως όχι κόβω τα κλιπσάκια (απείραχτα) με το υπόλοιπο σύρμα του μαζί (εκτός τα καρβουνάκια) τα καθαρίζω και διαιρώ την πλεξούδα του σύρματος (είτε στο καινούριο σύρμα είτε στο παλιό) .. ελάχιστα από κάθε πλευρά ... τα στρίβω κατάλληλα .. περνάω σολντερίνη και κόλλημα με καλάι . Το συνολικό σύρμα που θα έχει από το κλιπσάκι μέχρι και το κάρβουνο .. (να το προσημειώσεις πόσο ήταν το μήκος .. και τόσο θα αφήσεις και εσύ ) .
Η "δύσκολη " φάση είναι όταν θα το ξανα καπακώσεις μετά την τοποθέτηση τους στα αυλάκια θα πρέπει να τραβήξεις προσωρινά κάτι ελάσματα σαν "σαλίγκαροι" που σπρώχνουν τα κάρβουνα συνεχώς .... εγώ τα κρατάω προσωρινά ανοικτά με κάτι κλωστές ... για να είναι τα καρβουνάκια τέρμα έξω όταν θα τοποθετηθεί ο ρότορας ... μην τυχόν βρει και σπάσει τα καρβουνάκια ..
Και αφού μπει ο ρότορας και το καπάκι ... μετά ελευθερώνω τις κλωστές και όλα μπόμπα ..
Ιδιαίτερη προσοχή στα 2 ευαίσθητα σημεία με κόκκινο κύκλο (να μην τα ζορίσεις και σπάσουν)
Α) επάνω (στην φωτό) είναι τα βύσματα που πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα όταν το ξανακαπακώσεις να μπουν ακριβώς ... γιατί αν ξεφύγουν στο καπάκωμα θα στραβώσουν.
Β) Στον κάτω κύκλο είναι το λαμάκι που σπρώχνει το κάρβουνο .. και πρέπει και αυτό να προσέξεις ιδιαίτερα να μην το σπάσεις .. απλά πρέπει να το χειρίζεσαι απαλά
Σημείωνε πάντα πως έβγαλες (με μαρκαδόρο) τα πάντα είτε στάτη ... είτε καπάκια ... είτε εσωτερικά ... για να ξέρεις με σιγουριά να ακολουθήσεις την αντίστροφη πορεία συναρμολόγησης.