Ε, ναι, ο πυκνωτής φταίει, βγάλε μια φωτο το "βαρελάκι" που λες να δούμε τί γράφει πάνω του να σου πω αν είναι αυτό που πρέπει να αλλάξεις.
Ε, ναι, ο πυκνωτής φταίει, βγάλε μια φωτο το "βαρελάκι" που λες να δούμε τί γράφει πάνω του να σου πω αν είναι αυτό που πρέπει να αλλάξεις.
limas (01-05-13)
Αν δεν κανω λαθος ειναι 14mf.
limas (01-05-13)
Επίσης, εδώ: http://s1083.photobucket.com/upload?...0with%20probem θα βρείτε και τα βίντεο και φωτογραφίες από ένα άλλο πυκνωτή πού έβγαλα να τσεκάρω και νομίζω λέγεται "παρασιτικός". Τον συγκεριμένο, τον έβγαλα από την μέσα πλευρά του πλυντηρίου, πίσω από την διάταξη τροφοδοσίας των 220 που έρχεται από την πρίζα.
Μελέτη το πάν..
Περίανδρος
Επίσης να πώ, ότι είχα βγάλει το μοτέρ μήπως κάτι φταίει σε αυτό, όπως μου συνέστησε κάποιος. Αλλά εγώ αυτό που νομίζω είναι ότι το μοτέρ ή δουλεύει ή δεν δουλεύει. Σωστά; Γίνεται να υπολειτουργεί;
Επίσης, ο ιμάντας είχε από την πλευρά των αυλακώσεων μικρά μικρά "σπασίματάκια" και σκισίματα. Λέτε να θέλει κι αυτός αλλαγή;
Μελέτη το πάν..
Περίανδρος
Δεν κατάφερα να το δω στο βίντεο. Πρέπει να είναι ένα κυλινδρικό εξάρτημα στο οποίο, ναι, πάνε 2 καλώδια. Θα το ζητήσεις ως πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος (προσοχή, όχι εκκινήσεως). Αλλά θα πρέπει να το βγάλεις πρώτα για να δεις τα χαρακτηριστικά του, δηλ. πόσα μF είναι (τα V θα είναι πιθανότατα 450~). Από το σώμα του βγαίνει μια βίδα Μ8 - είναι στην απέναντι μεριά από αυτή που βγαίνουν οι ακροδέκτες - και είναι στερεωμένος μέσω αυτής και ενός παξιμαδιού.
limas (01-05-13)
Ευχαριστώ. Αν έχεις χρόνο και θελήσεις να ξαναπροσπαθήσεις, φαίνεται στο 1ο βιντεο. Στα πρώτα δευτερόλεπτα.
Μελέτη το πάν..
Περίανδρος
limas (02-05-13)
Δες το πρώτο βιντεο που ανέβασα, στην αρχή αρχή το δείχνω με το κινητό. Ενα άσπρο είναι με δύο υποδοχές πάνω του όπου καταλήγουν δύο καλώδια. Περίπου 8 εκ. στο ύψος. Μπορεί να μην φαίνεται και πολύ καλά.. Αλλά κάνε ένα κόπο και πες μου. Οι τιμές δεν φαίνονται σίγουρα.
Πώς λέγεται "επιστημονικά" αυτος ο πυκνωτης;
Μελέτη το πάν..
Περίανδρος