ezizu κατ αρχας πολλα ευχαριστω!! Το φασμα των πιθανων αιτιω ειναι τεραστιο. Θα αρχισω απο το κυκλωμα οδηγησης οθονης και το σημα RGB και βλεπουμε. Αν τελικα μου βγει οτι φταει η οθονη ..την πατησα!! Σου στελνω μερικες Φωτογραφιες μηπως περιορισουμε το φασμα των πιθανων βλαβων.
DSC01.jpgD 2.jpgDSC3.jpgD4.jpg