Τα Toshiba πολυ συχνα παρουσιαζουν προβλημα στον μεγαλο πυκνωτη tokin που βρισκεται ακριβως κατω απο τον επεξεργαστη.Ο πυκνωτης αυτος εξομαλυνει τις αιχμες που εχει ταση απο τον φορτιστη.Οταν χαλασει ομως μπορει να δουλεψει μονο με μπαταρια που η ταση της ειναι εντελως σταθερη..
Πρεπει να ανοιξεις το λαπτοπ και να τον μετρησεις..
Παρε μια ιδεα στο μηνυμα #8: http://www.badcaps.net/forum/showthread.php?t=8991




Απάντηση με παράθεση