Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό του service . Τι θα πει '' αν χάνει τα κανάλια περιστασιακά δεν υπάρχει πρόβλημα'' ;;;;;![]()
Αυτό μπορούσε να συμβεί σε τηλεοράσεις CRT , που είχαν μπαταρία για την μνήμη και αν η τηλεόραση δεν λειτουργούσε για αρκετοοοό καιρό ( ή ακόμα και επειδή τα είχε φτύσει η μπαταρία, ή και αν υπήρχε πρόβλημα με το κύκλωμα φόρτισής της), αποφορτίζονταν η μπαταρία και έχανε τα κανάλια από την μνήμη.
Το παραπάνω μπορεί νομίζω να ισχύει ,αν και η συγκεκριμένη τηλεόραση έχει μπαταρία για την μνήμη ,που το κόβω λίγο χλωμό.
Για κάποιο λόγο, νομίζω, κάνει reset η μνήμη. Μπορεί να είναι θέμα update (firmware), μπορεί όμως να είναι θέμα hardware κ.ο.κ.
Θεωρώ ότι και στις δύο περιπτώσεις ,ειδικά βέβαια και στη περίπτωση που η τηλεόραση είναι εντός εγγύησης , το επίσημο service της εταιρίας είναι υποχρεωμένο να δώσει λύση .
Εκτός αν το πρόβλημα ( να χάνει τα κανάλια από την μνήμη κάποια στιγμή) είναι μέσα στα standars της τηλεόρασης, οπότε σε αυτή την περίπτωση, αυτό θα πρέπει να αναφέρεται / αποδεικνύεται και στα επίσημα χαρτιά ( οδηγίες χρήσης,service manual κ.λ.π. ) της εταιρίας κατασκευής, για το συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης ( το οποίο βέβαια, οφείλει να το γνωστοποιεί με κάποιο τρόπο και στον αγοραστή της τηλεόρασης) .
Παρεμπιπτόντως και όλα τα τελευταία χλωμά το κόβω. Η άποψή μου , φιλικά.







Απάντηση με παράθεση