
Αρχικό μήνυμα από
radioamateur
Όταν το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται τη στιγμή που πας μια συσκευή στο service ή η βλάβη είναι "μουλωχτή" έχω την εντύπωση ότι ορισμένοι σε κόβουν ή για παράξενο ή για άτομο σχολαστικό χωρίς λόγο και μετά άντε να βγάλεις άκρη.
Αυτό που λες ,όντως ισχύει σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά νομίζω οι σοβαρές εταιρίες αντιμετωπίζουν και αυτού του είδους τις περιπτώσεις.
Η ορθή χρήση της συσκευή δεν προβλέπει να εξαφανίζονται τα κανάλια περιστασιακά άντε όμως να αποδείξεις στον τεχνικό το δίκιο σου.
Άρα η απάντηση που έδωσε το service '' στο service μου είπαν ότι αν χάνει τα κανάλια περιστασιακά δεν αποτελεί πρόβλημα ακόμα και αν το πάω σε αυτούς '' ,( δηλαδή και να δει ο τεχνικός το σύμπτωμα της τηλεόρασης, δεν θα το εκλάβει ως βλάβη, άλλα ως φυσιολογική λειτουργία της συσκευής σου), είναι τουλάχιστον κατά την άποψή μου , αντί επαγγελματική, ή μάλλον θα έλεγα, σου δηλώνουν απλά ότι δεν τους ενδιαφέρει να ασχοληθούν. Αυτό όμως σίγουρα, δεν λέγεται σε καμία περίπτωση "after sales service " μιας σοβαρής εταιρίας.
Γιατί δεν στέλνεις ένα email στην κατασκευάστρια εταιρία : http://www.telefunken.com/home/ , περιγράφοντας το πρόβλημα,(εκτός βέβαια και αν η τηλεόραση είναι μαϊμού και απλά έχει <<βαφτιστεί>> TELEFUNKEN).
Επαναφέροντας τις εργοστασιακές ρυθμίσεις δουλεύει για κάποιους μήνες για το λόγο αυτό όποιος γνωρίζει αν υπάρχει κάποιο αναβάθμιση στο firmware να απαντήσει.
Μπορείς βέβαια και για το θέμα update, να ρωτήσεις με ένα email την κατασκευάστρια εταιρία ( αν υπάρχει update,πως ακριβώς θα πρέπει να γίνει,αν χρειάζεται κάποιο interface, αν βγει εκτός εγγύησης στην περίπτωση που γίνει update από μη εξουσιοδοτημένο service κ.λ.π.).
Φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι αναφέρω το τελευταίο,επειδή θεωρώ ότι υπάρχει και η πιθανότητα ,αν κάνεις εσύ ( και όχι το επίσημο service ) το update και δημιουργηθεί στο μέλλον,χρονικά εντός εγγύησης , κάποια άλλη βλάβη ,να σου πουν από το service (απαντώντας με την ίδια λογική / νοοτροπία, όπως αυτή που είχαν και στο τωρινό πρόβλημα της τηλεόρασης) ,ότι βγαίνει εκτός εγγύησης η συσκευή ,επειδή απλά έγινε παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό της εταιρίας.
Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.