το παλιο συρματακι ειχε σωληνακι,αφησα το ιδιο εκει που ηταν κ ψαρεψα το καινουριο μεσα απο κει.λιγο λιγο περασε.μουρθε πιο μακρυ βεβαια το καινουριο συρματακι καμια 20αρια ποντους,αλλα του περασα θερμοσυστελομενο κ ειναι ολο καλυμενο.εβαλα τα πλαστικακια ολα κομπλε.μονο που με παιδεψε λιγο επειδη ο διακοπτης αν κ λειοτυργικα ιδιος ειχε αλλες βασεις αλλο κουμπι κ εγινε της πατεντας το καγκελο..μου φαγε 2 ωρες.τωρα τοχω κ δουλευει θα δουμε αυριο πως θα το πατενταρω με το παλιο του κουμπι.
ολα κομπλε παιδες κυριακο ανδρεα σας ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες,νασαστε καλα!!!




Απάντηση με παράθεση