Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10

    Προεπιλογή

    το παλιο συρματακι ειχε σωληνακι,αφησα το ιδιο εκει που ηταν κ ψαρεψα το καινουριο μεσα απο κει.λιγο λιγο περασε.μουρθε πιο μακρυ βεβαια το καινουριο συρματακι καμια 20αρια ποντους,αλλα του περασα θερμοσυστελομενο κ ειναι ολο καλυμενο.εβαλα τα πλαστικακια ολα κομπλε.μονο που με παιδεψε λιγο επειδη ο διακοπτης αν κ λειοτυργικα ιδιος ειχε αλλες βασεις αλλο κουμπι κ εγινε της πατεντας το καγκελο..μου φαγε 2 ωρες.τωρα τοχω κ δουλευει θα δουμε αυριο πως θα το πατενταρω με το παλιο του κουμπι.


    ολα κομπλε παιδες κυριακο ανδρεα σας ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες,νασαστε καλα!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xifis : 02-02-13 στις 18:45

Παρόμοια Θέματα

  1. ψυγειο με αντισταση
    από ΚΑΤΣΑΒΙΔΗΣ στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-10-12, 22:41
  2. προβλημα με ψυγειο zanussi
    από αγγελαρης στρατος στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-09-12, 20:17
  3. [¶λλη] Ψυγειο PRINCESS δε λειτουργει
    από timos1 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-09-12, 09:07
  4. [AEG] Ψυγειο AEG
    από kostas76 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-07-12, 14:27
  5. [Siemens] Ψυγειο SIEMENS
    από Phatt στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-06-12, 22:45

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας