Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Πες κάποιον εκεί κοντά να σε δέσουν με άγκυρες και καραβόσχοινα με συμβόλαιο ότι δεν θα σε λύσουν από εκεί για 12 ώρες τουλάχιστον ....

    Γιατί έχεις κολλήσει να περιμένεις μόνο 2 ωρο - 3 ωρο . και ανάλογα το ψυγείο μερικές φορές (στην αρχή τουλάχιστον κάνουν τέτοιες καθυστερήσεις και δεν σταματάνε ... μετά στρώνουν ) ...

    Αν περάσει το 12 ωρο .... πες να σε λύσουν .... και πάνε να αλλάξεις το αισθητήριο έστω και έτσι για δοκιμή.
    Όταν το αλλάξεις το αισθητήριο .... πες να σε ξαναδέσουν για 12 ώρες ... γιατί σε βλέπω ανυπόμονο....

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    άκης
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    κλαψ...
    και πάνω που είχα ετοιμάσει τη συνέχεια του σήριαλ... με νέα "αποκαλυπτικά" στοιχεία για τη δράση του μοτέρ...

    μ' έφαγες... μπαμπέσικα...

    Υγ: πάω για κρέπα και bollywood,
    ...στην υγειά σου!

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Θα ηθελα να μου πεις αν το στοιχειο στην
    συντηρηση παγωνη ολο η ενα μερος του.


    Ρυθμισε την συντηρηση στο 7 και την καταψυξη -18
    και ελεγξε το μετα απο 5 ωρες για να δεις τα αποτελεσματα.

    Το οτι δεν κλεινει σωστα η πορτα συνηθως πετσικαρει
    το σωμα του ψυγειου και το δημιουργει,
    πρεπει να σηκωσεις το ενα ποδαρακι του ψυγειου
    και αν εχεις τα αντιθετα αποτελεσματα να σηκωσεις
    το αλλο (το ψυγειο παιρνει τις κλησεις απο το πατωμα).

    Μην αλλαξεις αισθητηρια αν δεν παγωνη ολο το
    στοιχειο, η Liebherr εχει προβληματα με εσωτερικες
    διαρροες και τα ψυγεια της δεν επισκευαζονται.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Μην αλλαξεις αισθητηρια αν δεν παγωνη ολο το
    στοιχειο,
    Αυτό σκέφτηκα και εγώ φίλε Komman ... αλλά λογικά εάν δεν παγώνει όλο το στοιχείο δεν θα είχαμε και καλές αποδόσεις και στην συντήρηση ... έτσι δεν είναι? ..... όταν ο φίλος μας Άκης λέει
    Τα πάντα στη συντήρηση ιδιαίτερα κρύα. Θερμοκρασία σίγουρα χαμηλότερη από τους 5, της ρύθμισης. ιδιαίτερα κρύα.

    Φίλε Άκη αν μπορείς τράβα μια φωτογραφία εκείνο το "φιλμ" πάγου που λες ότι βλέπεις ... να δούμε μήπως βγαίνουν κάποια συμπεράσματα.

    Για αυτό το "φιλμ" πάγου στο κάτω μέρος σε συνδυασμό με την καλή ψύξη που ανεφέρει ο Άκης .... σαν να δίνει την εντύπωση σε μένα ότι λειτουργεί ταυτόχρονα και η αντίσταση απόψυξης και λειώνει το κέντρο της πλάτης της συντήρησης και μένει εκείνο το "Φίλμ" πάγου τελικά στο κάτω μέρος της πλάτης ...

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    άκης
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    Μετά τις 16 ώρες που το είχα εκτός λειτουργίας, άδειο και μ' ανοικτές τις πόρτες, το έβαλα ξανά σε λειτουργία.
    Το ρύθμισα συντ 5 κατ -18
    Στις 9 ώρες είχε καταλήξει σ' έναν κύκλο μοτέρ 50 λεπτά On 10 λεπτά off, με θερμ συντήρηση (γεμάτη) 4-6, κατάψυξη (άδεια) -23. ΚΑΙ Ο Πάγος δεν υπήρχε πια στην πλάτη της συντήρησης.
    Μετά δοκίμασα να γυρίσω ένα βήμα πίσω τη ρύθμιση στην κατ. (πάλι η φωτεινή ένδειξη όμως έδειξε ότι για -18 είναι κι αυτό) και στη συνέχεια το ψυγείο ησύχασε.... με κύκλους μοτέρ 10 περίπου λεπτά on και 30 λεπτά off,
    με θερμοκρασίες (μετά από άλλες 7 ώρες) συντ. 4 (γεμάτη), κατ. -23 -26 (άδεια) ΚΑΙ ο Πάγος πάλι "εξαφανιζόλ"!

    μετά από άλλες 10 ώρες η συμπεριφορά του είναι σταθερή!

    Σκέψεις κι απορίες
    ----------------------
    1)έβγαλα το πλαστικό καπάκι που προστατεύει το αισθητήριο στη συντήρηση (δίπλα στη λάμπα...)
    και μετά ξαναβιδώνοντάς το, επειδή δεν θυμόμουν πως ήταν αρχικά και η εφαρμογή του πάνω στη πλάτη κενό
    (δεν είναι ερμητική και σίγουρα θα γλιστράν οι σταγόνες) έβαλα μια πλαστική σακουλίτσα τροφίμων διαφανή ως μονωτικό, στο κενό. Τί λέτε γι' αυτό.
    2)μήπως έχει αρπάξει ο αισθητήρας στην κατάψυξη και κατεβάζωντας τη σκάλα στην επιθυμητή ρύθμιση της μπόρεσε και έστειλε σωστά δεδομένα και το ψυγείο άρχισε να ησυχάζει (να μην δουλεύει τόσο πολύ το μοτέρ)? μπορεί αυτό να επηρέαζε και τη συντήρηση και να την οδηγούσε σε χαμηλές θερομρασίες και πάγο στην πλάτη...? πάντως η πλακέτα πρέπει να λειτουργεί σωστά...
    3) στην πρώτη παρόμοια απόπειρα με 2 ώρες όμως μόνο εκτός λειτουργίας το ψυγείο πέρα από την αρχή που μπορούσε να διώξει τον πάγο στην πλάτη της συντήρησης μετά από λίγες ώρες ο πάγος πάλι ήταν εκεί, αγέρωχος...
    4)βέβαια και τα -21 -23 -26 στην άδεια κατάψυξη (με -18 επιθυμητή ) δεν ξέρω πως να τα αξιολογήσω.. ίσως και το θερμόμετρο να τζογάρει...
    5) sos
    Πως θα το ελέγξω? <-> "Θα ηθελα να μου πεις αν το στοιχειο στην
    συντηρηση παγωνη ολο η ενα μερος του.
    "

    ε υ χ α ρ ι σ τ ώ για το μοίρασμα του "φορτίου"
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jounite : 28-01-13 στις 20:05

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    μετά από άλλες 10 ώρες η συμπεριφορά του είναι σταθερή!
    Καλά το έλεγα .... ότι έπρεπε να σε δέσουν με άγκυρα και καραβόσχοινο για τουλάχιστον 12 ώρες για να στρώσει !!! .

    Πως θα το ελέγξω? <-> "Θα ηθελα να μου πεις αν το στοιχειο στην
    συντηρηση παγωνη ολο η ενα μερος του.
    "
    Το στοιχείο ανάλογα και τον κατασκευαστή κρύβεται πίσω από την πλάτη ... συνήθως είναι μια πλάκα τετράγωνη ή παραλληλόγραμμη... αν βλέπεις όλο το τετράγωνο ή παραλληλόγραμμο παγωμένο είναι εντάξει .
    Αν ο πάγος έχει περίεργα σχήματα π.χ. τρίγωνο ημικυκλικό ή άλλο σχήμα έχει κάποιο πρόβλημα .

    Το "φιλμ" πάγου που ανέφερες (στο κάτω μέρος) δεν θεωρείται απαραίτητα και πάντοτε πρόβλημα .

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    άκης
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    χθές αργά το απόγευμα, εικτμώντας ότι το πρόβλημα λύθηκε, έσπρωξα πίσω (στην αρχική του θέση) προς τον τοίχο και μέσα στο ορθογώνιο ξύλινο κάσσωμα που το περιβάλλει, το ψυγείο και άναψα και το ανεμιστήρι στην συντήρηση.
    το βράδυ έπεσε στην αντίληψη μου η επίστροφη του ψυγείου στη διαστροφή της υπερλειτουργίασ του μοτέρ...
    το πρωί θερμοκρασίες συντήρηση -5 ! , κατάψυξη -26 (με επιθυμητές ρυθμίσεις +5 και -18 αντίστοιχα)
    Πάγος δεν υπήρχε στην πλάτη της συντήρησης.

    Το σταμάτησα...

    ΥΓ:εξ' όσων μου περιγράψατε το στοιχείο μάλλον παγώνει όλο...

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηχανάκι honda astrea χαμηλός φωτισμός
    από Sthol στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-05-13, 02:12
  2. [Liebherr] ψυγειοκαταψυκτης Liebherr CNESF5113
    από dimco στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-10-12, 21:57
  3. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-08-12, 22:21

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας