Από τα λεγόμενα σαν "μηχανισμός ψυγείου " είναι καλό από άποψη δημιουργίας ψύξης Τα πάντα στη συντήρηση ιδιαίτερα κρύα.

Από εκεί και πέρα αναφέρονται αστάθειες
1) πέρασαν 4 ώρες (το μοτέρ δούλευε πολύ ...ώρες)
2) Μετά από δύο ώρες όπου το μοτέρ δούλευε σχεδόν συνέχεια (ελάχιστα λεπτά παύση), ο πάγος μεγάλωνε.. Το ΄κλεισα.

Μπορεί να είναι και ο αισθητήρας ..... και γιατί παίζεις με το να το βγάζεις από την μπρίζα? άστο μόνιμα να λειτουργεί οι χρόνοι του πότε θα σταματήσει και πότε θα ξεκινήσει δεν είναι στάνταρ , εξαρτιούνται από τις καιρικές συνθήκες , φορτίο μέσα στο ψυγείο , συχνό ανοιγόκλεισμα της πόρτας κτλ.

πως ξεχωρίζει το πρόβλημα εάν είναι σε αισθητήρα κι όχι στη πλακέτα?
Με κάτι τέτοιες αναφορές σαν τις παραπάνω (περί αστάθειας λειτουργίας εφόσον το πρόβλημα δεν είναι στην απόδοση ψύξης) . η την κάνεις ωμομέτρηση (αλλά δεν μπορείς να γνωρίζεις ποια είναι η σωστή μέτρηση στο συγκεκριμένο μοντέλο). Αν είναι η πλακέτα θα έδειχνε πιο γενικευμένα και περίεργα συμβάντα.

να επιλέξω το επίσημο service ή τον τεχνικό της γειτονιάς?
για τα Ελληνικά δεδομένα και τους 2 μπορείς να διαλέξεις ... αρκεί να έχεις πάρει και κάποια έγκυρη βάση (από τον γύρω κόσμο) για αυτούς τους 2 .
Ένα + παραπάνω δίνω στο επίσημο Service λόγω του ότι είναι πιο πιθανό αυτοί να έχουν και τα πιο σωστά ανταλλακτικά για το μοντέλο σου + πληροφορίες τεχνικές περισσότερες .. από έναν "πλανόδιο"