Από τα λεγόμενα σαν "μηχανισμός ψυγείου " είναι καλό από άποψη δημιουργίας ψύξης Τα πάντα στη συντήρηση ιδιαίτερα κρύα.
Από εκεί και πέρα αναφέρονται αστάθειες
1) πέρασαν 4 ώρες (το μοτέρ δούλευε πολύ ...ώρες)
2) Μετά από δύο ώρες όπου το μοτέρ δούλευε σχεδόν συνέχεια (ελάχιστα λεπτά παύση), ο πάγος μεγάλωνε.. Το ΄κλεισα.
Μπορεί να είναι και ο αισθητήρας ..... και γιατί παίζεις με το να το βγάζεις από την μπρίζα? άστο μόνιμα να λειτουργεί οι χρόνοι του πότε θα σταματήσει και πότε θα ξεκινήσει δεν είναι στάνταρ , εξαρτιούνται από τις καιρικές συνθήκες , φορτίο μέσα στο ψυγείο , συχνό ανοιγόκλεισμα της πόρτας κτλ.
Με κάτι τέτοιες αναφορές σαν τις παραπάνω (περί αστάθειας λειτουργίας εφόσον το πρόβλημα δεν είναι στην απόδοση ψύξης) . η την κάνεις ωμομέτρηση (αλλά δεν μπορείς να γνωρίζεις ποια είναι η σωστή μέτρηση στο συγκεκριμένο μοντέλο). Αν είναι η πλακέτα θα έδειχνε πιο γενικευμένα και περίεργα συμβάντα.πως ξεχωρίζει το πρόβλημα εάν είναι σε αισθητήρα κι όχι στη πλακέτα?
για τα Ελληνικά δεδομένα και τους 2 μπορείς να διαλέξεις ... αρκεί να έχεις πάρει και κάποια έγκυρη βάση (από τον γύρω κόσμο) για αυτούς τους 2 .να επιλέξω το επίσημο service ή τον τεχνικό της γειτονιάς?
Ένα + παραπάνω δίνω στο επίσημο Service λόγω του ότι είναι πιο πιθανό αυτοί να έχουν και τα πιο σωστά ανταλλακτικά για το μοντέλο σου + πληροφορίες τεχνικές περισσότερες .. από έναν "πλανόδιο"