δλδ έχεις αποσυνδέσει τον κινητήρα από τη πλακέτα και μετράς ωμικά τα 2 καλώδιά του και μετά μετράς πάλι ωμικά χωρίς να είναι συνδεδεμένος ο κινητήρας τα σημεία σύνδεσής του στη πλακέτα... αυτό κάνεις ή εγώ καταλαβαίνω λάθος ;;;
δλδ έχεις αποσυνδέσει τον κινητήρα από τη πλακέτα και μετράς ωμικά τα 2 καλώδιά του και μετά μετράς πάλι ωμικά χωρίς να είναι συνδεδεμένος ο κινητήρας τα σημεία σύνδεσής του στη πλακέτα... αυτό κάνεις ή εγώ καταλαβαίνω λάθος ;;;
P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.
τότε λάθος υποθέτεις...αρα να υποθεσω οτι καηκε το μοτερ και 'εστειλε' και το τραιακ?
P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.
ξεκίνα από τα εύκολα πρώτα και δες αν υπάρχει συνέχεια από τις ακίδες του φις μέχρι την είσοδό τους στην πλακέτα... πρώτα μετράς την μιά ακίδα και μετά την άλλη... να θυμηθείς να έχεις τον διακόπτη στο ΟΝ... αν όλα βαίνουν καλώς (υπάρχει η συνέχεια και σφυρίζει το buzzer και στα δύο καλώδια) τότε το πρόβλημα επικεντρώνεται στη πλακέτα και στα περιφερειακά της και μπορεί να είναι από μια ψυχρή κόλληση ή κάποια κακή ηλεκτρική επαφή τέλος πάντων μέχρι ένα ελαττωματικό εξάρτημα....
P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.
το αν δεν αξίζει παραπάνω ψάξιμο θα μπορούσες να το πεις αν έπρεπε να πληρώσεις κάποιον τεχνικό για να κάνει αυτό το ψάξιμο... αφού αφιερώνεις τον δικό σου χρόνο και κόπο αξίζει πολύ παραπάνω ειδικά για λόγους δικής σου εμπειρίας ... αν όντως σ' ενδιαφέρει το αντικείμενο...
επειδή δεν γνωρίζω τι γνώσεις έχεις στην ηλεκτρολογία και για τη δική σου ασφάλεια θα σου πρότεινα να πειραματιστείς με χαμηλή τάση πχ 12V DC από μπαταρία ή AC από μετασχηματιστή... δεν κινδυνεύεις μόνο από το ηλεκτρικό ρεύμα αλλά κι από τον ίδιο τον κινητήρα να πάθεις κάποιο ατύχημα !!!!
συμφωνείς μέχρι εδώ ;;;
P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.