Υπ'όψιν ότι στο αριστερό καρούλι υπάρχει και ο ρυθμιστής back-tension, που είναι με τσόχα.
Υπ'όψιν ότι στο αριστερό καρούλι υπάρχει και ο ρυθμιστής back-tension, που είναι με τσόχα.
Το back-tension δεν λειτουργεί όπως το φρένο στο καρούλι ,η λειτουργία του έχει άλλη λογική και έχει να κάνει ,με το τέντωμα της ταινίας κατά το playback / rec .
Ανέβασε μερικές φωτογραφίες με τον μηχανισμό ,αν μπορείς .
Λοιπον , το θεμα λυθηκε.Οπως ειπαν και παραπανω καποιοι φιλοι ειναι τα κανονικα φρενα και ενα βοηθητικο φρένο.Φενεται ολη την ωρα ειχα επικεντρωθεί στο βοηθητικό φρενο μιας και δεν ειχα εντοπισει τα κυριος φρενα. Την λυση εδωσε ενα λαστιχακι απο το οποιο εκοψα κομματακια μικρα και τα κολλησα στο "κεφάλι" του κάθε φρένου.Επισης τα ελατηρια που τα τραβανε τα φρενα τα εκοψα μεινοντας το μηκος τους και ετσι μεγαλωσε η δυναμη με την οποια αυτα τραβανε τα φρενα με λιγα λογια εγινε αναβάθμιση σε BREMBO.
Δοκίμασε κασέτα και στην αρχή και στο τέλος.
Ο Αποστόλης προφανώς εννοεί το εξής: κατά το μάζεμα της ταινίας σε γρήγορη ταχύτητα ( FF / REW ),θα πρέπει να πατήσεις μερικές φορές * το STOP, κατά διαστήματα λίγο πριν να φτάσει η ταινία ,στην αρχή της ( κατά το REW ) ,ή στο τέλος της ( κατά το FF ), για να διαπιστώσεις ότι τα φρένα λειτουργούν σωστά και σταματάνε να γυρίζουν τα καρούλια της κασέτα, οπότε και κατ΄επέκταση δεν θα ξετυλίγεται η ταινία .
* Θα δώσεις μερικές φορές την εντολή STOP, κατά την διάρκεια των κινήσεων REW / FF, για να δεις την λειτουργία των φρένων ,σε διαφορετικά σημεία μαζέματος της ταινίας ( άρα και με διαφορετικές δυνάμεις / ροπές / ταχύτητες τυλίγματος ) και θα δώσεις έμφαση, όταν η ταινία πλησιάζει στην αρχή της κατά το REW ,και στο τέλος της κατά το FF (σε αυτά τα σημεία παρατηρούνται οι μεγαλύτερες ταχύτητες / δυνάμεις περιστροφής ).