Οποτε για περιελιξη,παρε τηλ: Σπυρος Διακατος Ιθακης 54 Αγ. Ι. Ρεντης τηλ:210 4917657
Εκτος αν το νεο μοτερ ειναι πολυ πιο φθηνο.
Το μοτερ δεν υποτιθεται οτι δουλευε? Αυτην την εικονα ειχα![]()
Οποτε για περιελιξη,παρε τηλ: Σπυρος Διακατος Ιθακης 54 Αγ. Ι. Ρεντης τηλ:210 4917657
Εκτος αν το νεο μοτερ ειναι πολυ πιο φθηνο.
Το μοτερ δεν υποτιθεται οτι δουλευε? Αυτην την εικονα ειχα![]()
Κωστα πως κατάλαβες οτι έχει πρόβλημα το μοτέρ?
Τι κανη ακριβώς ο διάδρομος σου?
Τι μοντέλο είναι?
Όπως το είπες: Υποτίθεται. Δηλ. δούλευε ένα-δυο λεπτά και μετά ή έκανε αυτά τα κοψίματα που εγώ λέω φρεναρίσματα, ή σταματούσε βγάζοντας error1 "check speed sensor". Όπου και με αλλαγή speed sensor έκανε πάλι τα ίδια.
Ο τελευταίος μάστορας που το είδε μου είπε πως επισκεύαζε μαζικά πριν 4-5 χρόνια όλα αυτά τα μοτέρ της συγκεκριμένης φίρμας, της οποίας το όνομα θα ήθελα να πω αφού τελειώσει η περιπέτεια.
Ο μάστορας πάντως (όπου πήγα συστημένος - όσο αυτό λέει κάτι) είπε πως αξίζει η επισκευή του, δεν είναι λέει τελείως για πέταμα..
Φίλε Γρηγόρη,
εκτός των παραπάνω δεν υπάρχει άλλο θέμα, ούτε στραβού άξονα ούτε ρουλεμάν.
Τώρα αν φταίει παράλληλα και κάποιο ηλεκτρονικό κομμάτι θα διαπιστωθεί όταν το φτιαγμένο μοτέρ ξανατοποθετηθεί επάνω.
Πάντως ο μάστορας που το έβαλε στα μηχανήματά του είπε άμεσα πως είναι καμένο, δεν προβληματίστηκε ούτε καν το ανέφερε (όπως ένας άλλος) με το θέμα του δυσεύρετου συλλέκτη εξ'αιτίας του οποίου λεει πως κάηκε το μοτέρ και μου τόδωσε πίσω (? όποιος θέλει ας μου γράψει δυο κουβέντες για το τι ρόλο παίζει ο συλλέκτης γιατί όσο κι'αν έψαξα δεν βρήκα κάτι).
Επίσης, ενδεικτικό του καψίματος (=βραχυκύκλωμα των σπειρών του πηνίου) είναι και το οτι ο ρότορας με ένα υγιές πηνίο δεν έχει ιδιότητες μαγνήτη, ενώ ένας με βραχυκυκλωμένο λειτουργεί σαν μαγνήτης, με μεγαλύτερες εντάσεις έλξης στα σημεία του πηνίου - περιμετρικά του ρότορα - που είναι περισσότερο βραχυκυκλωμένα.
Ελπίζω να ήμουν κατανοητός, αν όχι πείτε μου να διευκρινίσω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη innova : 29-07-12 στις 19:26
Το μοτέρ (York) παρελήφθη, τοποθετήθηκε και λειτούργησε απρόσκοπτα για 3-4 δίλεπτα δοκιμών.
Μόνο που κάνει κάποιο θόρυβο που στον πάγκο του μάστορα (σε φουλ στροφές όμως...) δεν τον έκανε. Δεν έχω εντοπίσει ακόμη αν είναι από το μοτέρ ή αν συντονίζει κάτι άλλο (αν και νομίζω έσφιξα καλά όλες τις βίδες).
Αν έχω νεώτερα θα ενημερώσω.
Το σημαντικότερο όμως όλων είναι η υποστήριξη από τους συμφορουμίτες που αφιερώνοντας τον πολύτιμο χρόνο και τις γνώσεις-εμπειρίες τους, βοηθούν κάποιους σαν και εμένα να βγούμε από μια δύσκολη θέση.
Γρηγόρη και Αλέξανδρε, και πάλι σας ευχαριστώ πολύ!!
Λοιπόν σήμερα τον δοκίμασα με περπάτημα έως και 6,4Χλμ/ώρα για περίπου 20 λεπτά και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα πλην του θορύβου ο οποίος δεν είναι περιοδικός αλλά δεν σταματάει κι' όλας.
Ο μάστορας μου είπε (είπα μήπως τον δοκίμασε στο φουλ ενώ εγώ τον δουλεύω στο ούτε μισό) πως δεν του έκανε το παραμικρό πρόβλημα, ούτε στις χαμηλές ούτε σε άλλες στροφές. Αν άκουγε ρουλεμάν ή άξονα θα τα άλλαζε λέει(και δεν έχω λόγο να μη τον πιστέψω, φαινόταν σοβαρός και επαγγελματίας).
Εγώ λοιπόν θέλω να τον "τρέξω" με σβηστό μοτέρ για να δώ αν ο θόρυβος είναι από τα ράουλα ή κάτι άλλο (υποψιάζομαι κάποιο συντονισμό με το σκελετό του διαδρόμου αλλά δεν ξέρω ακόμη).
Η ερώτησή μου είναι: μπορεί να κάνω ζημιά γυρνώντας το μοτερ χειρο(ποδο)κίνητα ενώ δεν είναι στο ρεύμα;
(μπορώ να πετύχω ταχύτητα πάνω από 5km/h πιστεύω... δεν ξέρω αν παίζει ρόλο η ταχύτητα περιστροφής)
βάλε λίπανση στο ταπέτο,και κανε αμπερομετριση το μοτέρ για να δούμε πόσα αμπέρ τραβά το μοτερ οταν δουλευη με 5χιλ. ταχύτητά με ατομο και χωρίς.
ΠΟΛΥΜΕΤΡΟ 600.jpg
Έχω το εικονιζόμενο. Το βάζω στα 20Α συνεχές και μετράω τι δείχνει το μοτέρ από το μαύρο και κόκκινο καλώδιο που πάει στην κεντρική πλακέτα;;
ή χρειάζεται ειδικό όργανο;