Καλημέρα..σας..μια ερωτηση μια και το θεμα ειναι το ιδιο να μην ανοιγουμε αλλο αν καποιος φιλος εχει δουλεψει την FIMER inverter 160Α ..10 ετιας κατασκευη που μου χαρισαν μια χαλασμενη ...και δεν εχει πανω τα fet τα ειχαν βγαλει και δεν τα βρηκαν με τον κωδικο παραγωγης που εγραφαν..ετσι εμεινε στην ακρη...Aν την εχει καποιος συναδελφος ,σε λειτουργια ,,η γνωριζει τι μπορει να μπει για να λειτουργησει παλι......ευχαριστω




Απάντηση με παράθεση