Κατι δεν εχεις καταλαβει σωστα ... η ποιοτητα ενος μηχανηματος ειναι δεδομενη μετα απο μετρησεις και κανονες που εχουν πιστοποιησει εδω και χρονια κατασκευαστες και σχεδιαστες ..... Κατω απο αυτη την λογικη θα πει καποιος ολοι οι ενισχυτες θα πρεπει να ηταν απολυτα ιδιοι ...Αυτο που δεν μπορει τεχνικα να πιστοποιηθει σε καποιο βαθμο ειναι αυτο που λεμε sonic signature υπογραφη ηχοχρωματων επι το ελληνικοτερον
Πραγματι τα nad εχουν την δικια τους υπογραφη η οποια ταιριαζει στην καθαρα εγγλεζικη σχολη και στα γουστα ορισμενων ανθρωπων ...σε αυτο το σημειο δεν χρειαζεται να πω η να προσθεσω οτιδηποτε αλλο Απλα οι ανθρωποι που ακουνε αναλογη μουσικη ( ροκ πανκ εγχορδα ρεμπετικα εντεχνα ελληνικα κλπ) ειμαι σιγουρος οτι με εναν τετοιο ενισχυτη θα ειναι σουπερ ευχαριστημενοι .
Το προβλημα ειναι οτι αν ακους τζαζιες η house ( ηπια δεν χρειαζεται να ειναι πριονια ) οι ενσιχυτες αυτοι δεν κανουν μια
Οσο για τα γιαπωνεζικα που γουσταρω κυριως εχει να κανει με την κατασκευη και οχι απαραιτητα για τον ηχο
Εγω παντως σ' ενα nad 302, ακουω απο κλασικη μεχρι phychedelic trance (rock κλπ εννοουνται).
Δεν μπορω να πω οτι εχω και αυτι ...διαπασων, αλλα δεν ειμαι και Μπετοβεν.
Κι εχω ακουσει αρκετους ενισχυτες στην ζωη μου.
Τελος παντων ο εν λογω(302) ενισχυτης ειναι κορυφαιος, βαζει κατω πολυ πιο ακριβους ενισχυτες.
παιδια να με συγχωρειτε αλλα δεν ηθελα να γινω το μηλο της εριδος,και να αναψουν φωτιες εξαιτιας μου...αλλα εγω δεν ασχοληθηκα ποτε μα ποτε με περιοδικα hi-fi ουτε με συγκριτικα test αλλων που πιθανον να εχουν καποιο χρηματικο οφελος εγω απλα κατεθεσα τις αποψεις μου μιας και περασαν αρκετα μηχανακια απο τα χερια μου και φυσικα με βασικο κριτη τα αυτια μου οπως εγραψα και πιο πριν ''long term HOME use''.δεν γνωριζω τεχνικα πολλα αλλα πιστευω οτι κατασκευαστικα και εμφανισιακα οι nad ποτε δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο σε σχεση με ιαπωνικα της εποχης με φουλ μασιφ αλουμινιο και wattometra,vu και αλλο να βλεπεις την πλαστικουρα του nad και τα φτηνιαρικα ποτενσιομετρα...ομως στα δικα μου ηχεια (mission m73,bang & olufsen s80,καθως και καποια παλια bose 301) o μικρος nad επαιζε αλυπητα απο paul mauriat kai james last μεχρι μαρινελλα και τζενη βανου.αυτος ηταν και ο λογος που ειπα να ασχοληθω λιγο μαζι του.ισως βεβαια στον παλμογραφο να ειναι το χειροτερο μηχανημα αλλα για την εποχη του και τα χρονια που τον εχω εχει βγει παλικαρι.η αληθεια ειναι οτι τωρα που το σκεφτομαι ποτε δεν δοκιμασα ενισχυτη της yamaha!σακη μιας και εχω το μικροβιο με τους παλιους ενισχυτες θυμασαι καποιο καλο μοντελο να ψαξω να βρω???
Εγω τι να τα κανω ολα αυτα βρε παιδια...Οταν βαζεις ενα συντακι στους συγκεκριμενους ενισχυτες και δεν ακους σωστα,απλα νομιζεις πως ακους σωστα.Χρωματισμος που αναφερεται δεν ειναι σωστη εννοια,το θεμα ειναι το καθε σταδιο να αποδιδει ολοκληρο το φασμα σε σωστα ηχεια απο 20hz-20khz.Μηπως μιλαμε για αλλα μηχανηματα ;
Γιωργο αν ειναι οι ενισχυτες σημερα νη πηγαινουν 20-20 το κλεινουμε και φευγουμε ...Ο ενισχυτης που ακουω εδω και 3 χρονια πηγαινει 100ΚΗΖ τετραγωνο για πλακα και 200 ΚΗΖ ημιτονο ...φυσικα αυτο για την ακουστικη ειναι αχρηστο αλλα ειναι ενδειξη σταθεροτητας αλλα και ικανοτητας να λειτουργει απολυτα σωστα αν χρειαστει σε θεματα τα οποια παιζουν 10-16 ΚΗΖ που σαφως και ειναι μεσα στην ακουστικη ....
για παραδειγμα ο NAD 3020 οτι του δωσεις πανω απο 10ΚΗΖ ( που και μεσα στην ακοστικη ειναι και χρησιμο ειναι ) απλα το ξεσκιζει ....στην ουσια ο 3020 αμεσως μετα τα 4ΚΗΖ αρχιζει να χαλαει
Φιλε Σακη,ελπιζω να μην αναφερεσαι σε'μενα πιο πανω...Διοτι η αποψη μου για'σενα ειναι πως εισαι,καταρχην γνωστης του κλαδου και οχι μιας ιδικοτητας και υστερα φαινεται ποσο λατρευεις ολο αυτο.Αυτο λοιπον σε συνολο ειναι κατι θαυμασιο.Σεβομαι που μας κανεις να κατανοησουμε πως τα ''ηλεκτρονικα'' ειναι ενα πραγμα,δεν υπαρχει δευτερο.Εγω αναφερθηκα για τους προαναφερομενους φιλους που γινονται υποστηρικτες υλικων αγαθων,μονο και μονο απο κριτικες και λανσαρισματα καποιων αλλων.Παθος λοιπον ;Ωραια λεω ολα αυτα...Ομως ο ηχος απο το οργανο εως το στουντιο και εως τα αυτια μας κυματωνει.Ενα loud system ειναι υπεροχο ας ασχοληθουμε γι'αυτο λοιπον και οχι τι εγραψαν τα περιοδικα και οι αφισες.