Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη Λαμπρος.Μακ
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Λάμπρος
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Αχαρναί
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Μπορείς να οδηγίσεις ένα ρελέ απο την εσωτερική λάμπα που έχει μέσα ο μηχανισμός.

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    γιωργος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    χαλανδρι
    Μηνύματα
    5

    Προεπιλογή

    ΕΧΕΙ ΛΑΜΠΑ,ΩΡΑΙΑ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΠΟΡΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΛΑΜΠΡΟΣ.ΜΑΚ.

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Λαμπρος.Μακ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπορείς να οδηγίσεις ένα ρελέ απο την εσωτερική λάμπα που έχει μέσα ο μηχανισμός.
    ωραίος

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    γιωργος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    χαλανδρι
    Μηνύματα
    5

    Προεπιλογή

    αρα θα παρω εναν ρελε φορτιου και ενα διακοπτη να μπορω να διακοψω την πορτα εκτοσ οταν θελω για καποιον λογο,,,,,,ευχαριστω πολυ πολυ.παω να το κανο τωρα και τα λεμε.....

  5. #5
    Το avatar του χρήστη street
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    39

    Προεπιλογή

    προκειμένου να επέμβεις στον μηχανισμό της πόρτας ... , δεν θα ήταν καλύτερο να πάρεις ενα φωτοκύτταρο η πιο σωστάανιχνευτή κίνησης και να συνδέσεις εκεί τα φώτα άσχετα με την πόρτα ? έτσι όταν θα μπαίνεις θα βλέπει κίνηση και θα ανάβει τα φωτά .... λεω εγω τώρα ... πχ κάτι σαν αυτο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη street : 07-01-12 στις 23:45 Αιτία: link

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Λευτέρης SV9QCQ
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Ιεράπετρα
    Μηνύματα
    7

    Smile

    Καλημέρα και από εμένα, έστω και καθυστερημένα, σήμερα διάβασα το άρθρο αυτό, και σου δίνω μια λύση, "καλή" πιστεύω.[Br]
    ΚΥΚΛΩΜΑ.jpg[Br][Br]Εξήγηση του κυκλώματος:
    [Br]ψάξε και βρες το κύκλωμα που ελέγχει το μοτέρ σου, (λογικά θα είναι κάπου πάνω σε αυτό) και βρες και ξεχώρισε τα δύο καλώδια, φάση και ουδέτερο που δίνουν εντολή στο μοτέρ σου.( αν είναι περισσότερα καλώδια, πες μου ακριβώς τί και πώς και θα σου δώσω λύση)
    [Br][Br]
    Συνέδεσε όπως στο κύκλωμα το ρελεδάκι, όπου την εντολή για να οπλίσει το ρελέ θα την δώσεις από τις παραπάνω εξόδους που σου είπα πριν.(έτσι, από τις επαφές των πηνίων θα περάσει όσο ρεύμα χρειαστεί και όχι όσο ρευμα τραβάει το μοτέρ όπως είπα στο άρθρο #4 ο picdey)
    [Br][Br]
    Στην τρίτη επαφή του ρελε, οδηγείς την ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ φάση για τα φώτα σου, και η έξοδός σου, πάει στην εγκατάσταση, στη ΦΑΣΗ παντα. Eκεί στο σχέδιο δείχνω και ένα διακόπτη παράλληλα συνδεμένο με την επαφή του ρελέ, για να μπορείς να ελέγξεις τα φώτα σου και χειροκίνητα![Br]
    ΠΡΟΣΟΧΗ, η φάση που θα πάει στο διακόπτη να είναι η ίδια που θα πάει στο ρελε, για να μην έχουμε παρατράγουδα όταν είναι οπλισμένο το ρελέ και ο διακόπτης κλειστός (υπό τάση δηλαδή)Ελπίζω να βοήθησα, έστω και καθυστερημένα...
    [Br][Br]Και πάντα προσοχή στα ρεύματα!!! ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ!!!!!
    [Br][Br]
    Υ.Γ. ξέχασα να γράψω, ότι, όταν η πόρτα φτάσει στο τέλος, άνοιγμα ή κλίσιμο, και δεν δουλεύει πια το μοτερ σου, τα φώτα σου θα σβήσουν. Για να το αποφύγεις αυτό θα χρειαστείς ένα ακόμη ρελεδάκι και ένα χρονοδιακόπτη... για παραπάνω έλεγχο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lcharal : 30-03-12 στις 13:37

  7. #7
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Καταρχήν το μοτέρ έχει δυο φάσεις, και έναν ουδέτερο. Και δεν καταλαβαίνω πού μπορεί να χρειάζεται να ανάβουν αυτόματα τα φώτα του χώρου όσο κινείται η πόρτα...

  8. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    -
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Μάνδρα Αττικής
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Πολλοί πίνακες ελέγχου αυτοματισμών για συρόμενες/ανοιγόμενες αυλόπορτες, ρολλά με κεντρικό μοτέρ κλπ βγάζουν έξοδο για λαμπτήρα φωτισμού η οποία ενεργοποιείται με την έναρξη λειτουργίας του μοτέρ και σταματούν αυτόματα μετά από κάποιο χρόνο αφού αυτό έχει σταματήσει. Σαφώς εάν ο πίνακας του αυτοματισμού έχει τέτοια λειτουργία, αυτή είναι και η απλούστερη λύση. Απλά, εάν το φορτίο είναι μεγάλο (συνήθως το όριο για την τροφοδοσία λαμπτήρα φωτισμού άμεσα από τον πίνακα ελέγχου του αυτοματισμού είναι κάτι γύρω στα 60W) ή επίφοβο (εάν φοβόμαστε ότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για βραχυκύκλωμα στον λαμπτήρα φωτισμού και άρα καμμένης ασφάλειας ή και ζημιάς στον πίνακα ελέγχου του αυτοματισμού) ή θέλουμε να τροφοδοτήσουμε λαμπτήρες που λειτουργούν με άλλη τάση, χρησιμοποιούμε ένα ρελέ που οπλίζει με την έξοδο για λαμπτήρα φωτισμού που παρέχει ο πίνακας ελέγχου του αυτοματισμού.


    Λευτέρη, δεν έχω δει κάποιο αυτοματισμό γκαραζόπορτας που να μπορεί να δουλέψει με τη συνδεσμολογία που περιγράφεις. Στις γκαραζόπορτες 230VAC (τουλάχιστον αυτές που γνωρίζω), αυτό που περιγράφεις σαν "κύκλωμα ελέγχου μοτέρ (δεξιά-αριστερά)" είναι αυτό που λέω "πίνακα ελέγχου του αυτοματισμού" και ουσιαστικά βγάζει για το μοτέρ 3 εξόδους: ουδέτερο (κοινό και για άνοιγμα και για κλείσιμο), φάση για κίνηση ανοίγματος και φάση για κίνηση κλεισίματος. Για να κάνω άνοιγμα, δίνω ρεύμα στα 2 από τα 3 καλώδια του μοτέρ (3 είναι μη μετρώντας πιθανό καλώδιο για την γείωση του μοτέρ), δηλαδή ουδέτερο στον ουδέτερο του μοτέρ και φάση στην φάση για κίνηση ανοίγματος. Αντίστοιχα για κλείσιμο. Ουσιαστικά δηλαδή ο πίνακας ελέγχει την φάση και την συνδέει με το καλώδιο του μοτέρ που αντιστοιχεί στην κίνηση που πρέπει να γίνει. Επιπλέον, με τα 2 καλώδια φάσης του μοτέρ (φάση για κίνηση ανοίγματος και φάση για κίνηση κλεισίματος) συνδέονται τα 2 άκρα του πυκνωτή λειτουργία του μοτέρ.



    Σημείωση: Η έξοδος για ουδέτερο κανονικά έχει είσοδο τον ουδέτερο του ρεύματος (εάν έχω όμως συνδέσει ανάποδα στον πίνακα ελέγχου του αυτοματισμού την τάση και τον ουδέτερο της τροφοδοσίας τότε καταλήγω να έχω μόνιμα τάση στο μοτέρ το οποίο δεν είναι γενικά πρόβλημα λειτουργίας αλλά σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας). Επίσης, εάν έχω συνδέσει ανάποδα τα καλώδια του μοτέρ (το του ανοίγματος στην έξοδο του πίνακα για κλείσιμο) θα έχω "ανάποδη" λειτουργία του αυτοματισμού.

  9. #9
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Το πιο απλό που μπορώ να φανταστώ είναι μια καστάνια ενωμένη ανάμεσα στις δυο φάσεις του μοτέρ. Έτσι κάθε φορά που θα τροφοδοτείται το μοτέρ είτε πάνω είτε κάτω, η καστάνια θα αλλάζει κατάσταση. Tην πρώτη φορά τη βάζουμε στη σωστή θέση με το χέρι ώστε τα φώτα να ανάβουν με ανοιχτή πόρτα, όχι με κλειστή. Σε σειρά με το πηνίο της καστάνιας θα χρειαστεί να μπει και μια αντίσταση ή ένας πυκνωτής ώστε στο πηνίο της να μην φτάνουν περισσότερα από 220V.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας