Ε δεν είμαστε καλά.Ενώ πρέπει να είδα αυτήν την σελίδα δεν πρόσεξα οτι είχε τηλέφωνο και διεύθυνση.Τώρα κι όλας θα στείλω email να δούμε αν απαντήσουν αύριο ή όποτε απαντήσουν τέλος πάντων και αν υπάρχει η αντίσταση.Ευχαριστώ γιά όλα Γιάννη.Και τα νεότερα έπονται.