Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 44

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    May 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαΐδα
    Μηνύματα
    278

    Προεπιλογή

    Το σκέφτηκα κι αυτό. Το λογικό είναι να γυρίζει γρήγορα αλλά σκέφτηκα και το άλλο.
    Μπορεί να βραχυκύκλωσε τμήμα αυτού και να μην μαγνητίζεται ομοιόμορφα με αποτέλεσμα να σπρώχνει τον ρότορα στα τοιχώματα του κινητήρα και να χάνει στροφές.
    Μπορεί να λέω και βλακείες... Υποθέσεις κάνω. Δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργούν οι κινητήρες..

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Ηλίας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Τρίπολη
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από PCMan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σκέφτηκα κι αυτό. Το λογικό είναι να γυρίζει γρήγορα αλλά σκέφτηκα και το άλλο. Μπορεί να βραχυκύκλωσε τμήμα αυτού και να μην μαγνητίζεται ομοιόμορφα με αποτέλεσμα να σπρώχνει τον ρότορα στα τοιχώματα του κινητήρα και να χάνει στροφές. Μπορεί να λέω και βλακείες... Υποθέσεις κάνω. Δεν ξέρω πως ακριβώς λειτουργούν οι κινητήρες..
    Καθόλου απίθανο να έχει μια όμοια βλάβη.

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ηλιας Α : 29-11-11 στις 05:32
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
    Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις

  3. #3
    Το avatar του χρήστη NOE
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    14

    Προεπιλογή

    Όχι δεν λες βλακείες, αυτό που λες ισχύει, μπορεί δλδ να καεί ένα τύλιγμα από τον ρότορα αλλά τα υπόλοιπα να λειτουργούν, σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας λειτουργεί κάπως σαν "διακεκομμένα" τον νιώθεις δλδ να "χοροπηδάει" και γιαυτό δεν μπορεί να στροφάρει. Μάλιστα αν παρατηρήσεις τα καρβουνάκια την ώρα της λειτουργίας θα διαπιστώσεις ότι σπινθηρίζουν. Απλά ήθελα να αναδείξω ότι το φαινόμενο αυτό δεν οφείλεται σε "μείωση" των σπειρών.

    Συγκεκριμένα, αν το σκουπάκι έχει φορτιστή και άλλα ηλεκτρονικά κυκλώματα στο εσωτερικό του, ο κινητήρας είναι το τελευταίο πράγμα που μπορεί να καεί γιαυτό πρότεινα να το ξανα-ελένξει κάπως διαφορετικά. Υπόψιν ότι αν το τροφοδότησε με φορτιστή μπαταριών αυτοκινήτου, η τάση δεν είναι 12V αλλά τουλάχιστον 14V.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    May 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαΐδα
    Μηνύματα
    278

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NOE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι δεν λες βλακείες, αυτό που λες ισχύει, μπορεί δλδ να καεί ένα τύλιγμα από τον ρότορα αλλά τα υπόλοιπα να λειτουργούν, σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας λειτουργεί κάπως σαν "διακεκομμένα" τον νιώθεις δλδ να "χοροπηδάει" και γιαυτό δεν μπορεί να στροφάρει. Μάλιστα αν παρατηρήσεις τα καρβουνάκια την ώρα της λειτουργίας θα διαπιστώσεις ότι σπινθηρίζουν. Απλά ήθελα να αναδείξω ότι το φαινόμενο αυτό δεν οφείλεται σε "μείωση" των σπειρών.

    Συγκεκριμένα, αν το σκουπάκι έχει φορτιστή και άλλα ηλεκτρονικά κυκλώματα στο εσωτερικό του, ο κινητήρας είναι το τελευταίο πράγμα που μπορεί να καεί γιαυτό πρότεινα να το ξανα-ελένξει κάπως διαφορετικά. Υπόψιν ότι αν το τροφοδότησε με φορτιστή μπαταριών αυτοκινήτου, η τάση δεν είναι 12V αλλά τουλάχιστον 14V.
    Πάντως είπε
    Τιο ίδιο συνέβει και όταν ακόμη έδωσα 12 βολτ απαυθείας πάνω στο μοτέρ παρακάμπτοντας όλα τα ηλεκτρονικά μέρη.
    άρα ο κινητήρας κάηκε λογικά...

  5. #5
    Το avatar του χρήστη KOKAR
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Περιοχή
    Αργυρουπολη
    Μηνύματα
    231

    Προεπιλογή

    με 2,4ν παραπάνω δεν προκαλείς ζημια στο μοτέρ, τουλάχιστον οχι σε τόσο μικρο χρονο
    καθάρισε τα καρβουνάκια και ξαναδοκίμασε

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    May 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαΐδα
    Μηνύματα
    278

    Προεπιλογή

    Ούτε η τάση ξέρουμε πόση ήταν ακριβώς, ούτε ο χρόνος.

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγέλης
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    50

    Προεπιλογή

    Παιδιά πρώτα απ όλα ευχαριστώ για τις απαντήσεις ολων σας
    Να διευκρινίσω ορισμένα πράγματα
    Αρχικά να πω ότι το τροφοδοτικό έχει την δυνατότητα να ρυθμίσεις τα βολτ. Δεν βγάζει μόνο μια συγκεκριμένη τάση
    Δεν είναι ακριβώς φορτιστής μπαταριών, ασχετα αν εγώ το χρησιμοποίησα για αυτό το σκοπό
    Το σκουπάκι έχει λεντακια που δείχνουν το επίπεδο σταθμης της μπαταρίας. Από εκεί πήρα θάρρος εγώ και ενώ έδινα 12 βολτ ανάβαν τα 3 από τα 5 λαμπάκια, οπότε υπέθεσα ότι δεν υπερτροφοδοτείται με κίνδυνο να καεί. Αυτό δεν έγινε για πάνω από 10-15 δευτερόλεπτα συνεχόμενα. Για μένα το παράδοξο είναι ότι ενώ την πρώτη φορά όλα έδειχναν να δουλεύουν σωστά, την επόμενη πυράκτωσε η ασφάλεια και όλα πηγαίναν αργά. Επίσης η υπερβάλουσα τροφοδοσία σε βολτ προέκυψε από το γεγονός ότι έστω και με 12 βολτ ( στην αρχική προσπάθεια ) δεν το άκουγα να δουλεύει τόσο γρήγορα όσο με την μπαταρία των 9.6 βολτ.Γι αυτό το λόγο ( σε συνδυασμό με την χαμηλή ένδειξη που δείχναν τα λεντ για την δύναμη της μπαταρίας-η οποία είχε αποσυνδεθεί...) έδωσα παραπάνω βολτ.

  8. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    4

    Smile HOOVER ΣΚΟΥΠΑΚΙ (ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΝΤΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ?)

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NOE Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι δεν λες βλακείες, αυτό που λες ισχύει, μπορεί δλδ να καεί ένα τύλιγμα από τον ρότορα αλλά τα υπόλοιπα να λειτουργούν, σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας λειτουργεί κάπως σαν "διακεκομμένα" τον νιώθεις δλδ να "χοροπηδάει" και γιαυτό δεν μπορεί να στροφάρει. Μάλιστα αν παρατηρήσεις τα καρβουνάκια την ώρα της λειτουργίας θα διαπιστώσεις ότι σπινθηρίζουν. Απλά ήθελα να αναδείξω ότι το φαινόμενο αυτό δεν οφείλεται σε "μείωση" των σπειρών.

    Συγκεκριμένα, αν το σκουπάκι έχει φορτιστή και άλλα ηλεκτρονικά κυκλώματα στο εσωτερικό του, ο κινητήρας είναι το τελευταίο πράγμα που μπορεί να καεί γιαυτό πρότεινα να το ξανα-ελένξει κάπως διαφορετικά. Υπόψιν ότι αν το τροφοδότησε με φορτιστή μπαταριών αυτοκινήτου, η τάση δεν είναι 12V αλλά τουλάχιστον 14V.


    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,

    ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΟΥΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕ 14.4 V ΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 2.000 Α : ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΚΑΛΩΔΙΟ..?.. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΖΩ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ????

  9. #9

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Σπάρτη
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Mιχάλη!!! Γράψε με λίγο μεγαλυτέρα γράμματα, δε βλεπει κανεις να τα διαβασει!

    (κανόνες του foroum)
    Όλοι θέλουν να πάνε στον παράδεισο, αλλά κανείς δε θέλει να πεθάνει..

  10. #10
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Μιχάλης123 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,

    ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΟΥΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕ 14.4 V ΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 2.000 Α : ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΚΑΛΩΔΙΟ..?.. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΖΩ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ????

    Φυσικά............

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Πλυντηριο ρουχων hoover προβλημα
    από petros1967 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-12, 21:30
  2. Ψυγείο Hoover me pure water err.01
    από Marmi στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-09-11, 22:47

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας