Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Το avatar του χρήστη antanas
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    Βέροια
    Μηνύματα
    14

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ γιά τις απαντήσεις σας παιδιά,τις βρίσκω όλες πολύ χρήσιμες έστω και εγκυκλοπαιδικά με το τι μπορεί να συμβαίνει.Σχετικά με το ύψος της στάθμης του νερού ρώτησα επειδή όταν άνοιξα το πλυντήριο αμέσως μετά το πέσιμο του διακόπτη ηλεκτροπληξίας και αφού το ζέστανε για 1-2 λεπτά όπως έχω πεί και χωρίς να κάνει καθόλου εξαγωγή νερού η στάθμη ήταν στο επίπεδο που έχω σημειώσει με κόκκινο στην φωτογραφία.Είπα μήπως δεν έπερνε την σωστή ποσότητα νερού με αποτέλεσμα η αντίσταση να είναι στον αέρα και όχι μέσα στο νερό και να παρουσιάζει το πρόβλημα.Αλλά μάλλον και η στάθμη είναι σε σωστό επίπεδο απ' ότι λες Γιάννη.Επίσης εάν μπορεί να φταίει ο θερμοστάτης όπως λές Μιχάλη δεν ξέρω, γιατί δεν ξέρω σε ποιό σημείο βρίσκεται και πως μπορώ να τον ελέγξω.Να πω οτι το πλυντήριο είναι ακόμη στην θέση του εντιχοισμένο και παροπλισμένο.Εάν τελικά είναι αντίσταση (που για εκεί το κόβω τελικά) που βρίσκουμε τέτοια αντίσταση, μόνο στην αντιπροσωπεία ή και σε καταστήματα ανταλλακτικών οικιακών συσκευών?Γιατί την βλέπω λίγο μυστήρια και ιδιόμορφη.Ευχαριστώ.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη antanas : 28-11-11 στις 22:05

Παρόμοια Θέματα

  1. [πλυντήριο Πιάτων] AEG oko-favorit 80860iW
    από savvaske35 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-04-11, 01:54
  2. Βλάβη σε πλυντήριο πιάτων
    από popeye68 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-12-10, 18:35

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας