Ευχαριστώ γιά τις απαντήσεις σας παιδιά,τις βρίσκω όλες πολύ χρήσιμες έστω και εγκυκλοπαιδικά με το τι μπορεί να συμβαίνει.Σχετικά με το ύψος της στάθμης του νερού ρώτησα επειδή όταν άνοιξα το πλυντήριο αμέσως μετά το πέσιμο του διακόπτη ηλεκτροπληξίας και αφού το ζέστανε για 1-2 λεπτά όπως έχω πεί και χωρίς να κάνει καθόλου εξαγωγή νερού η στάθμη ήταν στο επίπεδο που έχω σημειώσει με κόκκινο στην φωτογραφία.Είπα μήπως δεν έπερνε την σωστή ποσότητα νερού με αποτέλεσμα η αντίσταση να είναι στον αέρα και όχι μέσα στο νερό και να παρουσιάζει το πρόβλημα.Αλλά μάλλον και η στάθμη είναι σε σωστό επίπεδο απ' ότι λες Γιάννη.Επίσης εάν μπορεί να φταίει ο θερμοστάτης όπως λές Μιχάλη δεν ξέρω, γιατί δεν ξέρω σε ποιό σημείο βρίσκεται και πως μπορώ να τον ελέγξω.Να πω οτι το πλυντήριο είναι ακόμη στην θέση του εντιχοισμένο και παροπλισμένο.Εάν τελικά είναι αντίσταση (που για εκεί το κόβω τελικά) που βρίσκουμε τέτοια αντίσταση, μόνο στην αντιπροσωπεία ή και σε καταστήματα ανταλλακτικών οικιακών συσκευών?Γιατί την βλέπω λίγο μυστήρια και ιδιόμορφη.Ευχαριστώ.





Απάντηση με παράθεση