Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: Morris WDS-52101

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη leosedf
    Συντονιστής
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Jan 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.268

    Προεπιλογή

    Ενώ την παρασκευή μίλησα με την Αμοιρίδης Σαββίδης και μου έκλεισαν τεχνικό για 16:00 - 17:00, με ρώτησαν αν είναι καινούριο από που το πήρα, τι βλάβες βγάζει κλπ. Το Σάββατο νομίζω είχα κλήσεις αλλά μου χάλασε το κινητό και δεν είδα τίποτα.
    Σήμερα στις έντεκα το πρωί με πήρε τεχνικός και μου είπε "α δεν είστε σπίτι?", φυσικά του εξήγησα ότι είχα κλείσει ραντεβού για πιο αργά κλπ και μου είπε ότι δεν μπορεί να έρθει... Επίσης δεν είχε ιδέα αν είναι καινούριο ή όχι.
    Είναι λίγο συνεννόηση κλαρίνο εκεί μέσα η έτσι μου φαίνεται? Όπως και να χει μάλλον θα το αραδιάσω σήμερα από εκεί που το πήρα είτε θέλουν είτε όχι.
    900MHz-64GHz

  2. #2
    Το avatar του χρήστη takisegio
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Αιγιο
    Μηνύματα
    828

    Προεπιλογή

    το DOA το κανει μονο το καταστημα που το αγορασες -επρεπε αμεσωςνα το αναφερεις να σε καλυψουν με ολοκαινουργιο.Τωρα απλα θα γινει επισκευη τεχνικου θελοντος..

  3. #3
    Το avatar του χρήστη leosedf
    Συντονιστής
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Jan 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.268

    Προεπιλογή

    Ναι έ? Ο κωτσόβολος λέει θέλουμε να μας στείλει χαρτί αντικατάστασης η morris και κανένα πρόβλημα το αλλάζουμε.
    900MHz-64GHz

  4. #4
    Το avatar του χρήστη spiroscfu
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Κέρκυρα
    Μηνύματα
    1.046

    Προεπιλογή

    Κωνσταντίνε στα ηλεκτρονικά προϊόντα το doa είναι μέσα στην πρώτη εβδομάδα, η διαδικασία είναι το ελέγχει ο τεχνικός της εταιρίας και γίνεται η αντικατάσταση είτε από εκεί από όπου το αγόρασες ή από την εταιρία την ίδια.
    Αλλάξέτο μην δεκτής επισκευή.

    πιστεύω να υπάρχει η ίδια πολιτική και στα ηλεκτρολογικά.

  5. #5
    Το avatar του χρήστη leosedf
    Συντονιστής
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Jan 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.268

    Προεπιλογή

    Το ξέρω και το ρώτησα. Και μου λέει ότι άσχετα με τις 7 μέρες αν στείλει η morris fax (οι κλαρινίστες) θα το αντικαταστήσουμε άμεσα.
    Προβλέπεται αύριο να στείλω δύο σφίχτες να πάνε να το παρατήσουν μέσα στο κατάστημα.
    900MHz-64GHz

  6. #6
    Το avatar του χρήστη spiroscfu
    Μέλος
    Όνομα
    Σπύρος
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Κέρκυρα
    Μηνύματα
    1.046

    Προεπιλογή

    Δεν θέλει μαγκιές αυτή η δουλειά, υπάρχουν νόμοι και επίσης η προστασία καταναλωτών.

  7. #7
    Το avatar του χρήστη leosedf
    Συντονιστής
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Jan 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.268

    Προεπιλογή

    Μα φυσικά και δε θέλει. Ας το πάω εγώ εκεί και αυτοί ας το αλλάξουν.
    900MHz-64GHz

  8. #8
    Το avatar του χρήστη takisegio
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Αιγιο
    Μηνύματα
    828

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από leosedf Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι έ? Ο κωτσόβολος λέει θέλουμε να μας στείλει χαρτί αντικατάστασης η morris και κανένα πρόβλημα το αλλάζουμε.
    δεν στελνει χαρτι η εταιρια.απλα το πας πισω ο υπαλληλος συμπλρωνει το εντυπο doa και το στενει πισω και σου δινει αμεσως αλλο (αν εχει διαθεσιμο)

  9. #9
    Το avatar του χρήστη leosedf
    Συντονιστής
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Jan 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.268

    Προεπιλογή

    Κι όμως ο κωτσόβολος δεν αποδέχεται κάτι τέτοιο, πρώτα πρέπει λέγαν να έρθει ο τεχνικός να διαπιστώσει όντως βλάβη και μετά αν έστελνε η morris ένα fax θα μου το αντικαταστούσαν.
    Σήμερα άφησα τα κλειδιά στο αφεντικό μου και όντως πέρασε τεχνικός. Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω στον αισθητήρα νερού ήταν το πρόβλημα. Είχε πει να το επισκευάσει (λογικό αφού η morris μπορεί απλά να στο επισκευάσει εντός εγγύησης) Και μετά από άρνηση.....
    Μέσα σε 2-3 ώρες η morris που το αντικατέστησε με καινούριο (σε συνεννόηση με τον προϊστάμενο του ο τεχνικός) του κουτιού, ούτε καν ο κωτσόβολος. Το έστησαν κιόλας.
    Τελικά αν και κλαρίνο ξέρουν να παίζουν κάλαντα.
    Μπράβο στα παιδιά της morris και την εταιρία που έδρασαν από μόνοι τους ή συνεννοήθηκαν με το κατάστημα.

    Κι εγώ ήξερα ότι ο πωλητής θα μου αντικαταστήσει τη συσκευή αλλά ούτε καν πρόλαβα να πάω σπίτι μου και είχα καινούριο πλυντήριο.
    900MHz-64GHz

  10. #10
    Το avatar του χρήστη navar
    Μέλος
    Όνομα
    Kωνσταντίνος
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    τρικαλα
    Μηνύματα
    218

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από leosedf Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλά ούτε καν πρόλαβα να πάω σπίτι μου και είχα καινούριο πλυντήριο.
    έπρεπε να είχες αφήσει και μπόλικα ρούχα άπλυτα , και σημείωμα

    "παρακαλώ να γίνει έλεγχος πλύσης , εις διπλούν (λευκά και χρωματιστά ) για την επιβεβαίωση της σωστής λειτουργίας της συσκευής , παρακαλώ να τηρηθούν οι σωστές θερμοκρασίες που αναγράφουν οι ετικέτες "

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας