Μια ερώτηση και από εμένα,
ανάλογα την ανάλυση της οθόνης μεγαλώνει και η διευθυνσιοδότηση από το dsp προς της μνήμες?
EDIT:
Ok Γιώργο το βρήκα εδώ http://www.brokenthorn.com/Resources/OSDev10.html
Μια ερώτηση και από εμένα,
ανάλογα την ανάλυση της οθόνης μεγαλώνει και η διευθυνσιοδότηση από το dsp προς της μνήμες?
EDIT:
Ok Γιώργο το βρήκα εδώ http://www.brokenthorn.com/Resources/OSDev10.html
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spiroscfu : 19-07-11 στις 00:26