Αν εισαι τυχερος και δεν εχει βλαβη, οι ασφαλειες μετα απο καποιον καιρο θελουν αλλαγη γιατι εξασθενουν.
Αν υπαρχει τετοια περιπτωση εισαι τυχερος.
Αν εισαι τυχερος και δεν εχει βλαβη, οι ασφαλειες μετα απο καποιον καιρο θελουν αλλαγη γιατι εξασθενουν.
Αν υπαρχει τετοια περιπτωση εισαι τυχερος.
πολυ σπανιο αλλα δεν εχει μαλλον αλλη επιλογη θανο
θα σας κρατήσω ενήμερους για το αν τελικά είχα ή όχι τύχη
κωστα αυτο που λει ο θανος εχει μια βαση λογικης
εαν παλαιοτερα εχουν θερμανθει αρκετα τοτε με τα χρονια επερχεται και η οξειδωση. οτι μεταλο και να ειναι γιατι δεν ειναι και αεροστεγως σφραγισμενες
βαλτου και μεχρι 1Α στην αναγκη οχι ομως μεγαλυτερη
Παναγιωτη, σε ευχαριστω.
Ειναι κατι που δεν το ηξερα.![]()
ΚΩΣΤΑ αυτο που λεει ο θανος εχει μια βαση λογικης
εαν εχει θερμανθει αρκετα παλια τοτε με τα χρονια επερχεται οξειδωση γιατι δεν ειναι αεροστεγως σφραγισμενες
χαρη βαλτου μεχρι 1 αμπ καλη επιτυχια
αργει ο server και το διπλογραψα γιαυτο κωστα καμια φορα βλεπεις και τις ασφαλειες μαυρισμενες
μια κολλα δενει με το γυαλι και πολες φορες ξεκολαει
για δες στο παρακάτω λινκ εαν υπάρχει και το δικό σου ράδιο...
http://www.radiomuseum.org/m/schaub_d_en_1~model.html
ευχαριστώ πολύ κώστα. το είχα δει αυτό το site και το δικό μου μοιάζει λίγο με το ballerina 58 αλλά όχι ακριβώς
να ενημερώσω τους φίλους που με βοήθησαν (όπως είχα υποσχεθεί) ότι άλλαξα την ασφάλεια και άναψε το ράδιο. βέβαια στην πορεία και ψάχνοντας την μπάντα έσπασε (ή βγήκε) το κορδόνι που συνδέει το tuning (με το αντίβαρό του) με την βελόνα αλλά και τον μεταβλητό πυκνωτή. συνεπώς τέλος πειράματα. θα μπορούσα να το ψάξω παραπάνω αλλά μια και έχω αποφασίσει να το δώσω είπα να μην κάνω καμιά χαζομάρα.
ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον σας
Ειδες τελικα ηταν μονο η ασφαλεια οπως σου ειπα.