Λευτέρη γεία σου και παλι.Μπορείς να μας πεις αν το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αγορασμένο από Ελλάδα η από εξωτερικό;Ρωτάω γιατί πιθανών να μην είναι ούτε σε hotel mode.Αν ξέρεις ,πες μας για το μοντέλο (χώρα αγοράς), για να μας βοηθήσεις στο <<ψάξιμο>> πληροφοριών και ίσως να βρούμε λύση.