Αν καταλαβαίνω καλά φίλε Γιάννη, από τα γραφόμενά σου στο post #3, στη T-Con Board μετράς
κανονικά τάσεις με τα ribbon cables στον αέρα ; και μετράς, όταν τα ΄χεις συνδεδεμένα ( και τα
δύο ; μήπως έκανες τη δοκιμή μόνο μ΄ ένα ; ), 3V3 ;
Γιατί σ΄ αυτή τη περίπτωση σίγουρα είναι καλή η T-Con Board, κι υπάρχει πρόβλημα στο panel.
Διευκρίνησέ το αν θέλεις.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση