Φίλε Χρήστο,
ειλικρινά δεν έχω ιδίαν πείρα από το εν λόγω σασί.
Σου έγραψα τι μοντέλο οθόνη φοράει, δεν μου απάντησες, αλλά ακόμα κι LG ν΄ αναγράφει
μάλλον αν είναι συναρμολογημένη σε Χώρες του πρώην Ανατολικού Μπλοκ είναι μαϊμού
μάλλον, εκτός κι αν έχει ανοιχτεί η συσκευή από άλλο τεχνικό κι έχει επέμβει δεόντως...
Καταλαβαίνεις, φαντάζομαι.
Σε κάθε περίπτωση μην δίνεις ιδιαίτερη σημασία στον αριθμό των διαθλαστικών film, αλλά
μία σειρά LED΄s στ΄ ένα πλαϊνό τμήμα του panel με προβληματίζει.
Μήπως φέρει άλλη μία σειρά LED΄s απέναντι απ΄ αυτή που αναφέρεις;
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης