Ευχαριστω για τις πληροφοριες. Θα κανω τις δοκιμες που λετε κι οταν βελτιωθει η κατασταση με το κυκλοφοριακο θα το παω σε καποιο τεχνικο να το ελενξει. Αν δεν επισκευαζεται θα κοιταξω για καποιο μεταχειρισμενο. Κριμα να βγει αχρηστο ολο το συστημα, αν και παλαιο εχει λειτουργισει ελλαχιστα