Λογικά και χωρίς μαγνήτη ξεκινάει το μοτέρ, αλλά επειδή η πλακέτα ελέγχου δεν παίρνει feedback από την ταχογεννήτρια ανεβάζει στροφές , προσπαθώντας να φέρει κάποια βολτ επιστροφή (έτσι κάνουν τα περισσότερα πλυντήρια )
Πολύ σωστά σου είπε ο Πέτρος να βάλεις οπωσδήποτε καινούριο μαγνήτη , διότι στο στύψιμο ο κινητήρας ανεβάζει αρκετά πάνω από τις 10.000 στροφές
¶ρα και με τον κολλημένο μαγνήτη , έπρεπε να περιστρέφεται το μοτέρ
Στο ξεμοντάρισμα απομάκρυνες τα πηνία του στάτη , από το καπάκι με τα καρβουνάκια ??