Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη, αντιθέτως προσπάθησε να με φέρει σε επαφή μαζί του.
Τότε κατά τη γνώμη μου θα επισκευθείς το κατάστημα από κοντά και θα αναφέρεις τι ακριβώς έχει συμβεί με τον τεχνίτη που σου σύστησαν διότι την μισή ευθύνη την έχει το κατάστημα. Πρέπει λοιπόν το κατάστημα να το γνωρίζει και κάπως έτσι ο κυρ Ηλίας θα χάσει νέους πελάτες.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.