Μέγιστη βλακεία . Απλά δες αν στην πλάτη της συντήρησης όταν είναι σταματημένο το μοτέρ (ως γνωστό τρέχουν σταγονίδια ) και όταν δουλεύει , αν τα σταγονίδια γίνονται και πάλι πάγοι σε όλο το πίσω εσωτερικά μέρος της πλάτης (τότε έχει μια χαρά ψύξη). Ή βγάλε το πούρο εντελώς και δες αν μπορεί να κατεβάσει βαθμούς στην συντήρηση και κάτω από 5 βαθμούς .
εάν ανοιγοκλείνεις θα κάνει κρυσταλλάκια πίσω παντού. εάν μείνει κλειστό θα λιώσει ο πάγος (το βλέπεις και εάν το ανοίξεις για πρώτη φορά μετά από ώρα)
Before you paste it in your computer, LEARN WHAT THE FUCK DOES IT DO