Τελικα εβγαλα την πλακετα την πηγα σε ηλεκτρονικο και μουπε οτι δεν επισκευαζεται διοτι το προβλημα εντοπιζεται στον επεξεργαστη της πλακετας.
Μαλλον θα του ριξω μια στα σκουπιδια να ησυχασω...